Vuoden voimaa puhkuvin ottelu: NOCCO Skum Tomte VS NOCCO Skum Nisse

HOU, HOU, HOU – Uusi joulu-uutuus NOCCOlta on täällä!

Juuri sopivasti juhlakauden alkumetreillä NOCCO lanseeraa uuden joulumaun. Uutuus on nimeltään Skum Nisse ja maistuu makean raikkailta metsämansikoilta.

Oletko valmiina NOCCOjen kamppailuun? Jo muutaman joulun ajalta tuttu, suosittu NOCCO Skum Tomte saapuu jälleen Korvatunturilta keskuuteemme. Tämä monille tutuksi jo tullut joulumaku lanseerattiin Suomessa ensimmäistä kertaa jouluna 2016 ja on sen jälkeen raivannut tiensä olennaiseksi osaksi monen suomalaisen joulunodotusta. Tulossa olevasta juhlakaudesta vielä innostavampaa tekee se, että NOCCO lanseeraa lisäksi myös täysin uuden joulumaun, kaikkien aikojen mahtavimman haastajan: metsämansikoiden makuisen Skum Nissen. Kumpi voimatontuista vie tuomareiden eli teidän sydämet – tuttu suosikki, Skum Tomte vai uusi haastaja, Skum Nisse?

Kuten Skum Tomte ja kaikki muutkin NOCCO-tuotteet, myös joulun uutuus on täysin sokeriton ja sisältää 3000 mg BCAA-aminohappoja, 180 mg kofeiinia sekä kuutta eri vitamiinia.

• -NOCCOn jouluterveiset teille kaikille: vain pikku siemaus uutta joulumakuamme, ja olet jo täydessä joulutunnelmassa tanssimassa kuusen ympärillä! Toivotamme sinulle iloista joulua ja toivomme sinun pitävän uudesta joulu-NOCCOstamme yhtä kovasti kuin me itse, sanoo Johanna Hermans, Brand Manager, NOCCO Finland.

Iloista joulunaikaa,

toivottaa Team NOCCO

NOCCO Skum Tomte ja NOCCO Skum Nisse ovat myynnissä rajoitetun ajan viikosta 44 alkaen valituissa myymälöissä, R-kioskeilla ja kuntosaleilla.

• Harrastukset

• bcaa
  • nocco

Lejos on suomalainen perheyritys, joka on jo lähes sadan vuoden ajan tuonut maapallon parhaita paikallisherkkuja kaikkien suomalaisten ulottuville. Lejoksen myymät ja markkinoimat tuotemerkit Suomessa ovat Barebells, BiFi, Borges, deSIAM, Dole, Ella's Kitchen, Halo Top, Hungry Chef, Jack Link's, John West, Kettle chips, Kitchen Joy, Lagom, Långholmen, NOBE aloe vera, NOCCO, Sun-Maid, Sunsweet, Teekanne, The GUTsy Captain Company, Van Houten, Vitamin Well. Lisätietoa www.lejos.fi