DISE LANSEERAA DIGITAL SIGNAGE -RATKAISUN LG WEBOS -ALUSTALLE

DISE LANSEERAA DIGITAL SIGNAGE -RATKAISUN LG WEBOS -ALUSTALLE

– DISEn uusi ohjelmisto tekee LG webOS -alustan avulla digitaalisten infonäyttöjen asennuksesta, käytöstä ja ylläpidosta helpompaa.

Helsinki, 6. toukokuuta 2015 – Digitaalisten infonäyttöjen käyttöönotosta ja ylläpidosta tulee entistä helpompaa. Ruotsalainen DISE on lanseerannut DISE Xpress -ratkaisun. Se tukee LG webOS for Digital Signage -alustaa, joka on LG:n Smart TV -käyttöjärjestelmän yritysversio. LG webOS for Digital Signage on kattava laitteisto- ja ohjelmistoratkaisu, joka on optimoitu kaiken kokoisiin kaupallisiin käyttötarkoituksiin.

DISE Xpress ja LG webOS for Digital Signage tarjoavat asiakkaille toimivan digitaalisten infonäyttöjen ratkaisun, jonka käyttöönotto ja ylläpito on helppoa. LG:n webOS-alustan hyödyntäminen poistaa ulkoisen mediatoistimen tarpeen ja integroitu wifi-tuki takaa, ettei asiakkaiden tarvitse rakentaa kallista verkkoinfrastruktuuria ratkaisun asentamiseksi.

– DISE on hyvin vahva toimija digitaalisten infonäyttöjen alalla. Olemme erittäin tyytyväisiä, että he ovat päättäneet kehittää ohjelmistoaan myös meidän alustallemme. Kyseessä on merkittävä saavutus webOS:lle, sanoo Fredrik Lundqvist, LG Electronicsin B2B-ratkaisujen Pohjoismaiden tuoteasiantuntija. – Uskomme, että asiakkaamme arvostavat ratkaisun helppoutta ja mahdollisuutta yksinkertaistaa digitaalisten infonäyttöjen infrastruktuuria DISE Xpressin ja LG webOS for Digital Signage -käyttöjärjestelmän avulla.

– Työskennellessämme vahvasti kasvavilla markkinoilla on tärkeää, että onnistumme kehittämään asiakkaille parempia ja yksinkertaisempia ratkaisuja jatkuvasti. DISE Xpressin ja LG webOS -alustan myötä olemme ottaneet ison askeleen oikeaan suuntaan, toteaa Tobias Ekmark, Sales Director, DISE International.

DISE Xpress on saatavilla tilauspalveluna, minkä ansiosta asiakkaiden ei tarvitse huolehtia palvelimen toiminnasta ja kustannuksista. Tämä puolestaan tekee ratkaisusta entistä helpomman, ja myös pienemmät asiakkaat pääsevät hyödyntämään sitä. Ratkaisua tukevan DISE Composer -sovelluksen avulla asiakkaat voivat halutessaan luoda omaa sisältöä ja pohjia alusta asti.

LG webOS for Digital Signage tukee verkkosovelluksia useilla eri alustoilla, mukaan lukien Linux, Android, iOS sekä Windows. Sitä voi käyttää myös HTML5-pohjaisissa sovelluksissa. Käyttäjät voivat hyödyntää valmiita sovelluksia tai kehittää juuri omiin tarpeisiinsa sopivia sovelluksia.

Ratkaisu tukee LG:n yritysnäyttömalleja LS75A, LS73B, LS55A, LS53A, MS75A ja LS95A.

Lisätietoja LG webOS for Digital Signage -käyttöjärjestelmästä löytyy osoitteesta http://www.lgecommercial.com/digital-signage/solutions/webOS-Signage. Voit myös tutustua tuotteesta kertovaan YouTube-videoon: https://www.youtube.com/watch?v=CzVAx2t7DNk.

LG Electronics
LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 87 000 työntekijää 113 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2013 oli 53,10 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance sekä Air Conditioning & Energy Solution ja Vehicle Components. Yhtiö on maailman suurimpia taulutelevisioiden, matkapuhelimien, ilmalämpöpumppujen sekä pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2013 lähes 2 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.

LG Electronics Home Entertainment
LG Home Entertainment Company (HE) on johtava kansainvälinen televisioiden, näyttöjen, digitaalisten infonäyttöjen, audio- ja videotuotteiden sekä tietokoneiden ja turvajärjestelmien valmistaja. LG pyrkii teknologiaa hyödyntämällä kehittämään tuotteita, joiden älykkäät toiminnot ja tyylipuhdas muotoilu vastaavat kansainvälisten kuluttajien tarpeisiin. LG:n kuluttajatuotteita ovat CINEMA 3D, Smart-TV, OLED-TV ja IPS-näytöt, ulkoiset muistiyksiköt, kotiteatterijärjestelmät ja Blu-ray-soittimet. LG:n B2B-tuotteita ovat digitaaliset infonäytöt, hotelli-TV-järjestelmät, videoneuvotteluvälineet ja IP-turvakamerat.

Lisätietoja:

Susanne Persson
Box 83, 164 94 Kista
Matkapuhelin: +46 (0)70 969 46 06
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

Fredrik Lundqvist
Nordic Marketing Manager B2B
Box 83, 164 94 Kista
Matkapuhelin: +46 (0) 709 600862
Sähköposti: fredrik.lundqvist@lge.com

Tobias Ekmark
Sales Director
DISE International AB
Puhelin: +46 (0) 54 14 46 94
Sähköposti: sales@dise.com

BLOOM Agency

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Communications +358 43 8200 986

Tervetuloa LG Electronics Nordic !

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com.