LG 1XTRA – PUHELIMEN RIKKOUTUNEEN NÄYTÖN NOPEA KORJAUS JA TOINEN NÄYTÖN VAIHTO KAUPAN PÄÄLLE

Vahinko ei tule kello kaulassa. Siksi LG esittelee uuden 1Xtra-huoltokonseptin – puhelimen rikkoutuneen näytön nopean korjauksen alkuperäisillä LG-osilla edulliseen, kiinteään hintaan. Palveluun sisältyy myös toinen näytön vaihto kaupan päälle.

Helsinki, 12. joulukuuta 2014 – LG Electronics esittelee uuden 1Xtra-huoltokonseptin, jonka hintaan sisältyy toinenkin näytön vaihto, kun matkapuhelimen näyttö korjautetaan LG:n asiakaspalvelun kautta. Lisäksi 1Xtra tarjoaa palvelulle kilpailukykyisen, kiinteän hinnan ja käyttää luonnollisesti LG:n alkuperäisosia. Näytön vaihdosta vastaa valtuutettu huolto enintään viiden työpäivän kuluessa. 1Xtra-huoltokonsepti on voimassa tuotteen normaalin takuuajan, joka kestää kaksi vuotta ostopäivämäärästä.

– LG:n tavoitteena on tarjota elektroniikkatuotteiden markkinoiden parasta palvelua ja tehdä asiakkaiden yhteydenotoista asiakaspalveluumme mahdollisimman myönteisiä kokemuksia, kertoo Isa Tirpan, LG Electronicsin pohjoismainen huoltojohtaja. – 1Xtra-konsepti tarjoaa hyötyjä kuluttajille, jotka eivät ole ottaneet älypuhelimelleen erillistä vakuutusta.

– Tähän mennessä 1Xtra-tarjouksen saaneet ovat yllättyneet iloisesti sekä korjauksen edullisesta hinnasta, nopeasta käsittelystä että kaupan päälle saatavasta toisesta näytön vaihdosta. Se on todellista asiakaspalvelua ja Life’s Good -tunnetta, Isa Tirpan sanoo.

Näin se toimii:

• Asiakas ottaa yhteyttä LG:n asiakaspalveluun numerossa 0800 0 54 54 tai sähköpostitse/chatin kautta osoitteessa www.lg.com/fi/tuki. Asiakaspalvelu kertoo asiakkaalle 1Xtra-huollosta ja korjauksen hinnasta.
  • LG antaa asiakkaalle toimintaohjeet puhelimen toimittamiseksi huoltopisteeseen.
  • Asiakas maksaa itse ensimmäisen vaihdon. Kiinteä hinta on 200 euroa mallista riippumatta ja siihen sisältyy korjaus LG:n alkuperäisosilla sekä kuljetus.
  • LG:n valtuutettu huolto korjaa puhelimen enintään viiden työpäivän kuluessa ja lähettää sen takaisin asiakkaalle. Mukana seuraa takuutodistus toista näytön vaihtoa varten.
  • Jos näyttö rikkoutuu uudelleen puhelimen kahden vuoden takuun aikana, asiakas voi ottaa jälleen yhteyttä LG:n asiakaspalveluun käyttääkseen hyväkseen maksuttoman vaihdon 1Xtra-takuun kautta.
  • 1Xtra-tarjous on käytettävissä vain kerran älypuhelinta kohden.

Hinta ja saatavuus
LG:n 1Xtra-takuu on nyt saatavana kaikille suomalaisille kuluttajille, jotka korjauttavat LG-matkapuhelimen näytön LG:n asiakaspalvelun kautta. Korjauksessa käytetään vain LG:n alkuperäisosia. Näytön vaihdon hinta on 200 euroa mallista riippumatta.*

Korkearesoluutioiset kuvat ja tekniset tiedot
1Xtra-logo ja konseptikuvia on saatavana LG:n kuva-arkistosta. Kirjoita vasemmalla olevaan hakukenttään ”1Xtra”. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.lg.com/fi/1Xtra.

*Ilmoitettu kiinteä 200 euron hinta on voimassa joulukuusta 2014 alkaen. Hintaan voi tulla muutoksia. LG:n asiakaspalvelu antaa asiakkaalle tiedon 1Xtran tarkasta hinnasta korjauksen varauksen yhteydessä.

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 87 000 työntekijää 113 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2013 oli 53,10 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance sekä Air Conditioning & Energy Solution ja Vehicle Components. Yhtiö on maailman suurimpia taulutelevisioiden, matkapuhelimien, ilmalämpöpumppujen sekä pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2013 lähes 2 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.