LG Objet TV 65Art90

LG:n uudet lifestyle-televisiot tarjoavat katsojille uniikkeja ominaisuuksia yksilöllisiin tarpeisiin

Uutuusmallit ovat ihanteellisia kumppaneita nykyaikaiseen, kotikeskeiseen elämäntapaan ja tuovat televisioihin modernia muotokieltä sekä uusia ominaisuuksia

HELSINKI, 15. joulukuuta 2021 — LG Electronics julkistaa tulevassa CES 2022 -tapahtumassa moderniin, kotikeskeiseen elämään suunnitellun Lifestyle TV -malliston. LG:n Lifestyle-televisiot ovat todellisia monitaitureita, jotka integroituvat tyylikkäästi kodin sisustukseen. Ne muuttavat kodin toimistoksi, kuntosaliksi, taidegalleriaksi tai viihdekeskukseksi ja tekevät jokapäiväisestä arjesta nautinnollisempaa.

Uuden malliston huippumallit, innovatiivisesti muotoillut LG Objet TV (65Art90) ja LG StanbyME (27Art10) luovat uusia elämyksiä. Ne ovat ainutlaatuisen muotoilun ja teknisten ominaisuuksiensa ansiosta erinomaisia ratkaisuja moderneihin asuntoihin, joissa työskentely ja opiskelu sekä viihde ja vapaa-aika yhdistyvät arjessa.

Kangasta muistuttava ja minimalistisen tyylikäs LG Objet TV mukautuu sisustukseen ja tuo ympärilleen visuaalista harmoniaa neutraalien värien ansiosta. LG Objet TV sopeutuu käyttäjien vaihteleviin tarpeisiin mukana tulevan LG Remote -kaukosäätimen painalluksella, joka nostaa tai laskee television kangaspäällysteistä paneelia. Koko paneelin laskemalla ruudun koko pinta-alan saa näkyviin, mutta kuvan kokoa voi myös pienentää niin haluttaessa esimerkiksi vain tiettyjen toimintojen tarkasteluun.

Full View -tilassa LG Objet TV:n 65-tuumainen OLED evo -paneeli ja suorituskykyinen prosessori tarjoavat upean katselukokemuksen, joka herättää eri sisällöt eloon ilmeikkäiden ja tarkkojen värien sekä laadukkaan kontrastin avulla. Erinomaisen kuvanlaadun lisäksi siinä on 80-wattinen ja 4.2-kanavainen äänijärjestelmä, joka tuottaa teatteriäänen ja varmistaa katsojalle täydellisen katselukokemuksen. Kun televisio asetetaan Line View -tilaan, se kertoo päivän ja kellonajan, tai muuttuu käteväksi musiikkisoittimeksi Music-tilassa tai näyttää luontoaiheisia kuvia Gallery-tilassa.1

Tanskalaisen tekstiili-innovaattorin Kvadratin suunnittelema vaihdettava kankainen peiteliina erottaa LG Objet TV:n muista markkinoilla olevista televisioista. Saatavilla on kolme väriä: Kvadrat Beige, Kvadrat Redwood ja Kvadrat Green. Värit on huolellisesti valittu, jotta ne sopivat yhteen mahdollisimman monien värien kanssa ja sulautuvat näin erilaisiin sisustusratkaisuihin.

Objet TV:n asentaminen samalla tavalla on tyylikkään yksinkertaista kuin sen muotoilu. Ohut, mutta vankka televisio on suunniteltu asennettavaksi seinää vasten maltillisessa, noin viiden asteen kulmassa, aivan kuten taideteokset ovat esillä moderneissa gallerioissa. Television muotoilun ansiosta ulkoisten laitteiden, kuten tallentimen tai pelikonsolin, liittäminen on vaivatonta, eikä kaapeleita jää näkyville. Televisio voidaan jopa asentaa täysin kiinni seinään, jolloin se vapauttaa tilaa ympäriltään.2

LG:n toinen uutuus, LG StanbyME, on ihanteellinen laite moderneihin katselutapoihin. Tämä uniikki viihdekeskus on langaton TV, jossa on sisäänrakennettu akku, ja se on kiinnitetty liikuteltavaan jalustaan, jonka ansiosta televisio siirtyy vaivattomasti huoneesta toiseen. Laitteen akku mahdollistaa kolmen tunnin katseluajan ilman lataamista. 27-tuumainen TV soveltuu elokuvien, TV-ohjelmien ja muun videosisällön suoratoiston lisäksi videoneuvotteluihin tai verkkoluentojen seuraamiseen.

LG StanbyME tarjoaa poikkeuksellisen käyttö- ja katselumukavuuden ergonomisen muotoilunsa ansiosta. Televisiota voidaan kääntää ja kallistaa sekä vaaka- että pystysuunnassa. Myös korkeus on säädettävissä, joten katsoja voi mukauttaa television asentoa käyttötavan mukaan, mikä varmistaa katselumukavuuden sängyssä makaillen, ruoanlaiton yhteydessä tai olohuoneen sohvalla löhöillessä. Sisällön suoratoisto on helppoa Mobile Screen Mirroring -tekniikan ansiosta, joka toimii uusimpien Android- ja iOS-älypuhelimien ja NFC:n kanssa. Irrotettavan telineen avulla katsoja voi asettaa puhelimen LG StanbyMEn päälle, ja luoda nopean ja turvallisen ratkaisun videopuheluihin, verkkoluentoihin tai suoratoistoon. Myös kannettavan tietokoneen voi liittää StanbyMEen langallisen (USB, HDMI) tai langattoman yhteyden kautta.

LG StanbyMEn intuitiivinen käyttöliittymä sisältää useita ohjausvaihtoehtoja, kuten kaukosäätimen, koskettamisen sekä eleiden tunnistuksen. Juuri tähän laitteeseen suunniteltu käyttöliittymä on erilainen kuin missään muussa televisiossa. Kuten sisarmallinsa, LG StanbyME on muotoiltu hillityn modernisti, ja se sopii monenlaiseen sisustukseen. Tekstiilikankaalla verhoiltu, Pure Beige -värinen takapaneeli luo lämpimän ja luonnollisen tunnelman. Kun laitetta ei käytetä televisiona, sen voi laittaa näyttämään esimerkiksi kauniita taideteoksia, valokuvia tai kalenteria ja kellonaikaa.

Tutustu LG:n Lifestyle-malleihin ensimmäisten joukossa CES 2022 -tapahtumassa vierailemalla osoitteessa www.LG.com/CES2022 4. tammikuuta klo 18:00 Suomen aikaa.

# # #

1 Kun valitsee Gallery-asetukset Line View -tilassa, siirtyy TV automaattisesti Full View-tilaan.
2 Asennus täysin kiinni seinään vaatii erikseen hankittavan varusteen. Poista laitteen mukana tuleva kannatin ennen käyttöönottoa.

LG Electronics Home Entertainment Company

LG Home Entertainment on alan johtava televisio- ja audiovisuaalisten järjestelmien valmistaja sekä maailmanlaajuisesti arvostettu innovaattori johtavassa asemassa OLED-televisioiden valmistajana, jotka määrittelevät uudelleen premium-TV-tuotekategorian. LG on sitoutunut parantamaan asiakkaidensa elämää innovatiivisilla kotiviihdetuotteilla OLED- ja QNED Mini LED -TV-tekniikoilla, joissa on Quantom Dot NanoCell -teknologia ja äänentoisto, joka on kehitetty yhdessä Meridian Audion kanssa. Lisätietoja LG:stä medialle on osoitteessa www.LGnewsroom.com.

Lehdistön yhteyshenkilö