Kuva: LG

LG:n uusi tekoälyä hyödyntävä WashTower-pesutorni lanseerataan Suomeen

Kompakti mutta suurikapasiteettinen pesutorni sopii sekä pieniin tiloihin että suurtalouksien tarpeisiin. LG:n edistyksellinen tekoäly pidentää vaatteiden elinkaarta optimoimalla pesuohjelman pyykin painon sekä kankaiden laadun mukaan. Energiatehokkaat koneet auttavat kotitalouksia säästämään sähkölaskuissaan.

Erillisen pesukoneen ja kuivausrummun yhdistävä WashTower™ esiteltiin yleisölle ensimmäistä kertaa FIFA 2022 -tapahtumassa. Pesutorni on saatavilla Suomessa vuoden 2023 alusta alkaen.

Kompakti, käyttäjäystävällinen ja kestävä

Kompakti pesutorni sopii tehokkaan tilankäyttönsä ansiosta pesuratkaisuksi pieniin tiloihin, kuten kylpyhuoneiseen. Samalla koneiden suuret kapasiteetit mahdollistavat suurtalouksien pyykkimäärien vaivattoman käsittelyn. Pesukoneen kapasiteetti on runsaat 13 kg ja kuivausrummun 10 kg. Yhteisen ohjauspaneelin avulla käyttäjä voi hallita molempia kodinkoneita kätevästi samasta paikasta. Tornin normaalia matalampi korkeus helpottaa yläpuolella sijaitsevan kuivausrummun käyttöä ja huoltoa. Korkean energialuokituksen koneet edistävät kestävää energiankulutusta vaikuttaen samalla myönteisesti kotitalouksien sähkölaskuihin.

LG on saavuttanut korkeimman tason EcoVadin vuoden 2022 kestävän kehityksen arvioinnissa. Platinatason saavuttaa vuosittain vain yksi prosentti arvioiduista yrityksistä.

Älykkäät ominaisuudet

WashTower hyödyntää edistyksellistä pesutekniikka pidentääkseen vaatteiden elinkaarta. AI DD™:n (Artificial Intelligence Direct Drive™) -tekoäly tunnistaa pyykin painon lisäksi kankaiden laadun mukauttaen asetuksiaan jokaisen pyykkilastillisen mukaan. Älykkäät pesuohjelmat takaavat pyykin hellävaraisen käsittelyn sekä kankaiden ja värien säilymisen mahdollisimman pitkään.

Kuivausrumpu synkronoi asetuksensa pesukoneen mukaan Smart Pairing™ -toiminnon avulla.1

Tietoja uudesta WashTower™ Compact -pesutornista

• Tilatehokas: sopii sekä suuriin kotitalouksiin että pienempiin tiloihin suuren pesukapasiteetin ja kompaktin rakenteen ansiosta.
  • Käyttäjäystävällinen ja tehokas edistyksellisten toimintojen, kuten AI DD:n, Smart Pairingin ja TurboWashin, ansiosta.
  • Tarkat anturit, jotka tunnistavat kankaan tyypin ja painon, takaavat äärimmäisen hellävaraisen pesun.
  • Pesukoneen energialuokka A ja kuivausrummun energialuokka A+++.
  • Naarmuuntumattomasta, karkaistusta lasista valmistetut ovet takaavat kestävän muotoilun.

Lisätiedot:

BLOOM Agency Oy, lgmedia@bloomagency.fi, +358 40 7727 579

LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company

LG Home Appliance & Air Solution Company on johtavassa asemassa kodinkoneiden, älykotiratkaisujen, ilmaratkaisujen ja visionääristen LG ThinQ AI -tuotteiden alalla. Yrityksen edistyksellinen teknologia mahdollistaa monipuolisten ja innovatiivisten ratkaisuiden kehittämisen. LG on sitoutunut tekemään kuluttajien elämästä parempaa ja terveellisempää kehittämällä loppuun asti hiottuja keittiökoneita, kodinkoneita, LVI- ja ilmanpuhdistusratkaisuja. Lisää LG:tä koskevia uutisia löydät osoitteesta www.LGnewsroom.com.

www.LG.com