LG:n uusimmat innovaatiot keräsivät useita palkintoja CES 2022-tapahtumassa

LG:n uusimmat innovaatiot keräsivät useita palkintoja CES 2022-tapahtumassa

LG OLED jatkaa pitkäkestoista voittokulkuansa vuoden merkittävimmässä kuluttajateknologianäyttelyssä

Helsinki, 17. tammikuuta 2022 – LG Electronics keräsi runsaasti palkintoja vuoden 2022 CES-tapahtumassa kodinkone-, kotiviihde- ja liiketoimintaratkaisujen kategorioissa. Kaiken kaikkiaan LG sai noin 150 palkintoa ja tunnustusta eri kategorioissa ensimmäisessä hybriditilaisuutena järjestetyssä CES-tapahtumassa.

Palkintoihin kuului muun muassa 24 CES Innovation Awards -palkintoa ja vuoden 2022 CES Editor's Choice -palkinto USA TODAYn kuluttajatuotteiden osastolta. LG oli tapahtuman eniten palkintoja kerännyt laitevalmistaja. Erityisesti kiitosta keräsivät uudet C2-sarjan OLED TV, DualUp Monitor ja S95QR Soundbar, jotka saivat tunnustuksia neljän keskeisen kriteerin perusteella: innovaatio, tekniikka, suunnittelu ja arvo.

LG:n OLED TV jatkoi CES-menestystään yhtenä eniten palkituimpana TV-mallina tänäkin vuonna. LG OLED TV palkittiin kuvanlaadustaan, suorituskyvystään ja uusista näyttöjen kokovaihtoehdoista. LG:n uusi 42 tuuman C2 OLED TV ja 97 tuuman G2 OLED TV keräsivät kehuja muun muassa Business Insideriltä ja Mashablelta. Lisäksi The Verge nosti esille LG:n 42:n tuuman C2 OLED TV:n tapahtuman parhaimpien julkistusten joukkoon.

LG:n merkittävimmät palkinnot ja tunnustukset CES 2022 -tapahtumassa:

LG C2 4K OLED TV

• Gear Patrol: The Best Things We've Seen from CES 2022 So Far
  • TWICE: Picks Awards Winners For CES 2022
  • Input Mag: The Must-See Monitors From CES 2022

Lisätietoja LG:n CES 2022 -tapahtuman palkinnoista, tunnustuksista, sekä uusista tuotemallistoista: www.LGnewsroom.com.

LG Electronics on teknologian ja kulutuselektroniikan maailmanlaajuinen innovaattori, joka toimii lähes kaikissa maissa. Yhtiöllä on globaalisti yli75 000 työntekijää. LG:n neljä yrityksen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions – yhteenlaskettu maailmanlaajuinen myynti vuonna 2020 oli yli 56 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG on johtava kuluttaja- ja yritystuotteiden valmistaja, joka on tunnettu televisioista, kodinkoneista, ilmaratkaisuista, näytöistä, huoltoroboteista, autoteollisuuden komponenteista ja sen LG SIGNATURE ja LG ThinQ -tuotemerkeistä. Uusimmat uutiset löytyvät osoitteesta www.LGnewsroom.com.

Lehdistön yhteyshenkilö