LG OLED -televisioihin NVIDIA G-SYNC -päivitys tällä viikolla

Ensimmäiset NVIDIAn edistyksellistä teknologiaa tukevat televisiot vievät PC-pelaamisen uudelle tasolle

HELSINKI, 1. marraskuuta 2019—LG Electronicsin (LG) tämän vuoden OLED-televisiomalleihin tulee tästä viikosta alkaen NVIDIA G-SYNC® Compatible -yhteensopivuuden sisältävä ohjelmistopäivitys.

NVIDIA G-SYNC -tuki tulee saataville LG:n vuoden 2019 OLED-malleihin E9 (65- ja 55-tuumaiset mallit), C9 (77-, 65- ja 55-tuumaiset mallit) sekä B9 (65- ja 55-tuumaiset mallit). Päivitys tulee ensimmäisenä saataville Pohjois-Amerikassa, jonka jälkeen se julkaistaan muilla markkinoilla vuoden loppuun mennessä.

G-SYNC-tuki takaa entistä sujuvamman ja immersiivisemmän pelikokemuksen ilman välkkymistä, repeilyä tai nykimistä. Pelaajien parissa LG OLED -televisiot ovat tunnettuja erinomaisesta kuvanlaadustaan, pienestä komentoviiveestä ja ultranopeasta vasteajasta. G-SYNC-tuen ansiosta pelaajat, joilla on käytössään GeForcen RTX 20 - tai GTX 16 -sarjan näytönohjain voivat nauttia täysin LG:n jopa 77-tuuman OLED-televisioiden äärimmäisestä reagointiherkkyydestä ja optimoidusta kuvanlaadusta.

“LG tarjoaa ensimmäisenä NVIDIA G-SYNC -tuen televisioihinsa, mikä kertoo tavoitteestamme tarjota pelaajille mahdollisimman edistyksellinen pelikokemus”, sanoo Sam Kim, LG Home Entertainment Companyn televisiotuotesuunnittelun johtaja. ”Yhteistyömme maailman johtavan grafiikkasuorittimien valmistaja NVIDIAn kanssa tarkoittaa, että vuoden 2019 OLED-televisiomme luovat kokonaan uuden standardin PC-pelaamisen suorituskyvylle.”

LG Electronics

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com.

Lisätietoja:

LG-One Finland/Hill+Knowlton Strategies

Puh: +358 9 3486 1244
Sähköposti: LG-OneFinland@lg-one.com

LG Electronics, Inc.

ken.hong@lge.com

www.LGnewsroom.com

LG Electronics, Inc

juah.kim@lge.com

www.LGnewsroom.com

BLOOM Agency

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Communications +358 43 8200 986

Tervetuloa LG Electronics Nordic !

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com.