– LG pidentää aukioloaikoja tarjotakseen asiakkailleen parasta palvelua. Myös lauantaisin avoinna oleva puhelintuki tarjoaa maksutonta neuvontaa LG:n tuotteista ennen ostoa, oston aikana ja oston jälkeen.

LG Electronics pidentää nyt asiakaspalvelunsa aukioloaikoja. Huhtikuusta alkaen asiakkaat voivat soittaa LG:lle numeroon 0800 0 LG LG (54 54) myös lauantaisin ja esittää kysymyksiä ennen ostoa, saada apua asennus- tai käyttöongelmissa tai tehdä vikailmoituksen. Tämä tarkoittaa sitä, että LG on Suomen ensimmäinen toimialansa yritys, jonka asiakaspalvelu on avoinna viikonloppuisin. Toukokuusta alkaen tavoitettavuutta lisätään entisestään, sillä asiakaspalvelu on tunnin pidempään avoinna arkisin.

LG:n asiakaspalvelun uudet aukioloajat:

• Arkisin: 9–20 (Alkaen 1.5.2011)
  • Lauantaisin: 11–16

– Hyvä kokemus asiakas- ja takuupalvelusta antaa asiakkaille entistä paremman kuvan LG:stä yrityksenä. Pidennämme nyt aukioloaikoja vastaamaan kysyntää ja teemme yrityksestämme entistä helpommin lähestyttävän, sanoo Isa Tirpan, joka on LG Electronicsin Nordic Service Director. Asiakkaat ostavat kodinelektroniikkaa usein viikonloppuisin ja tarvitsevat siksi hyviä ostoneuvoja puhelimitse tai apua asennuksen kanssa, kun he palaavat kotiin ostettuaan uusia tuotteita.

LG:n asiakaspalvelun pätevään henkilökuntaan kuuluu asiantuntijoita, jotka auttavat mielellään tuotteisiin ja takuupalveluun liittyvissä kysymyksissä. LG:n asiakaspalvelukeskus käsittelee noin 150 000 puhelua vuodessa kaikkialta Pohjoismaista. LG:n asiakaspalvelu on tarkoitettu kaikille asiakkaille, joilla on kysymyksiä ennen LG-tuotteen ostoa tai jotka ovat ostaneet tuotteen ja tarvitsevat asennukseen liittyviä neuvoja tai tekevät vikailmoituksen.

Huolto paikan päällä omilla LG-autoilla
Asiakaspalvelu tekee tiivistä yhteistyötä LG:n huoltotiimin kanssa, joka suorittaa kotikäyntejä televisioihin ja kodinkoneisiin. LG:n 18 huoltoautoa käytetään ahkerasti. Kotikäyntikorjauspalvelua pystytään usemmiten tarjoamaan mm. seuraaviin tuotteisiin: televisiot, kylmälaitteet, pyykinpesukoneet, kuivausrummut, astianpesukoneet ja uunit.

Tietoja LG:n asiakaspalvelusta ja huollosta:

• Omahallintainen asiakaspalvelu ja asiantuntijat kaikilla LG:n tuotealueilla.
  • Maksuton neuvonta ennen ostoa, oston aikana ja oston jälkeen.
  • Takuukorjaukset valtuutetuilla asiantuntijakorjaamoilla.
  • Reilut aukioloajat – nyt avoinna myös lauantaisin.
  • LG:n huoltoautojen pätevät huoltoteknikot suorittavat televisioiden ja kodinkoneiden korjauksia kodeissa arkisin pääkaupunkiseudulla.
  • Kotikäytikorjauspalvelu tai noutopalvelu useimpiin tuotteisiin myös muualla Suomessa.
  • 10 vuoden takuu kylmälaitteiden Lineaariselle kompressorille ja pyykinpesukoneen Suoraveto –moottorille.

Kuvat:

Lisätietoja:
Susanne Persson
Box 83, SE-164 94 Kista, Ruotsi
Puh: +46 (0)8 566 415 23
Matkapuhelin: +46 (0)709 694 606
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan ja langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja ja kehittäjä. Sillä on maailmanlaajuisesti yli 93 000 työntekijää 120 yrityksessä. Vuonna 2010 yrityksen maailmanlaajuinen liikevaihto oli 48,2 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG Electronics on yksi maailman suurimpia taulutelevisioiden, audio- ja videotuotteiden, matkapuhelimien, ilmastointilaitteiden, pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia.

LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Yhtiön pohjoismaiset toiminnot on jaettu viiteen liiketoiminta-alueeseen: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, IT Solutions sekä Air Conditioning & Energy Solutions. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2010 yli 2,7 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.