LG Optimus Hub – jakamisen helppoutta

LG Optimus Hub – jakamisen helppoutta

LG Optimus Hub on uusin lisäys LG:n Android-älypuhelinvalikoimaan. Optimus Hubin älykkäät toiminnot tekevät sisällön jakamisesta entistä helpompaa ja hauskempaa. Lisäksi puhelimen käyttöaika on erityisen pitkä tehokkaan akun ja energiaa säästävien toimintojen ansiosta.

LG Optimus Hub (E510) on suositun Optimus One -puhelimen seuraaja. Android 2.3 -käyttöjärjestelmään pohjautuvan Optimus Hubin ydinhyödyt ovat entistä pidempi akun käyttöaika ja älykkäät toiminnot, jotka mahdollistavat sisällön tehokkaan jakamisen. LG Optimus Hub on saatavilla mustana ja valkoisena.

Sisällön jakaminen helppoa
Wifi Cast-, Smart Share- ja On-Screen Phone -multimediatoiminnot tekevät tiedon jakamisesta puhelimella yksinkertaista ja joustavaa. Wifi Cast -toiminto mahdollistaa muun muassa videoiden, musiikin ja kuvien langattoman jakamisen erilaisten kannettavien laitteiden välillä.  Uuden dlna-pohjaisen Smart Share -toiminnon ansiosta multimediasisältöä voi jakaa täysin langattomasti matkapuhelimien  ja television välillä.

On-Screen Phone -toiminnon avulla käyttäjä voi ohjata kaikkia puhelimensa toimintoja tietokoneensa välityksellä. Matkapuhelimen näyttö voidaan yhdistää tietokoneen ruudulle, jolloin käyttäjä voi esimerkiksi lukea ja kirjoittaa tekstiviestejä, käyttää lempisovelluksiaan ja -pelejään tai siirtää tiedostoja tietokoneen  avulla.

”Nykyään kuluttajat käyttävät matkapuhelintaan yhä suuremmassa määrin sisällön katseluun ja jakamiseen”, sanoo Erik Andersson, LG Electronicsin Pohjoismaiden matkapuhelinyksikön tuoteasiantuntija. ”LG Optimus Hubilla käyttäjä voi jakaa esimerkiksi juuri ottamiaan kuvia tai lempikappaleitaan ystäviensä kanssa välittömästi. Optimus Hubin älykkäät toiminnot mahdollistavat sisällön siirtämisen puhelimesta paitsi muihin matkapuhelimiin, myös televisioon ja tietokoneeseen – helposti.”

LG Optimus Hubissa on uusin Android-käyttöjärjestelmäversio 2.3.4 sekä LG:n tyylikäs ja käyttäjäystävällinen valikkorakenne. LG Optimus Hubin tehokkaan 1500 mAh/Li-Ion-akun ansiosta puhelinta ei välttämättä tarvitse ladata päivittäin. Lisäksi älykkäät energiaa säästävät toiminnot lisäävät akun kestoa jopa 30 prosentilla.

Hinta ja saatavuus:
LG Optimus Hub tulee kauppoihin marraskuussa. Malli on saatavana mustana tai valkoisena noin 250 euron verolliseen suositushintaan.

Korkearesoluutioisia kuvia:
Korkearesoluutioisia kuvia LG:n tuotteista on osoitteessa http://www.lg.com/fi/tietoja-lg/lehdisto-ja-media/mediapankki.jsp. Suorita haku tuotteen nimellä.

Tekniset tiedot:

Puh: +46 (0)8 566 415 23
Matkapuhelin: +46 (0)70 969 46 06
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on yksi maailman johtavista viihde-elektroniikan, kodintekniikan ja langattoman viestinnän ratkaisujen toimittajista ja innovaattoreista. Sillä on maailmanlaajuisesti yli 93 000 työntekijää yli 120 yrityksessä. Vuonna 2010 yrityksen maailmanlaajuinen liikevaihto oli 48,2 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG Electronics on yksi maailman suurimpia taulutelevisioiden, audio- ja videotuotteiden, matkapuhelimien, ilmastointilaitteiden, pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia.

LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Yhtiön pohjoismaiset toiminnot on jaettu viiteen liiketoiminta-alueeseen: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, IT Solutions sekä Air Conditioning & Energy Solutions. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2010 yli 2,7 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.

Mobile Communications
LG Electronics Mobile Communications Company on maailmanlaajuisesti johtava matkaviestinnän yritys. Yhtiö luo tuotteita, jotka johtavan teknologian ja innovatiivisen muotoilun avulla tarjoavat asiakkaille optimoituja matkaviestinnän elämyksiä. LG johtaa myös yhdistyvien teknologioiden ja langattomien tiedonsiirtotuotteiden kehittämistä. LG:n tavoitteena on olla jatkossakin johtavassa asemassa kehittämässä matkaviestintää houkuttelevan muotoilun ja älykkään teknologian avulla.