LG tekee digitaalisesta markkinoinnista ja tiedottamisesta helppoa pienyrittäjille

LG Electronics Business Solutions -yksikön uusi digitaalinen näyttöratkaisu tarjoaa pienille ja keskisuurille yrityksille kaikki ominaisuudet yhdessä paketissa.

Uusi LG SuperSign on laitteiston ja ohjelmiston yhdistelmä, joka on helppo asentaa ja käyttää. Siksi se on täydellinen ratkaisu pienille ja keskisuurille myymälöille, ravintoloille ja muille yrityksille, jotka haluavat kustannustehokkaan ja suorituskykyisen ratkaisun digitaalisen materiaalin levittämiseen.

- Digitaalisten ratkaisujen edut perinteisiin mainoksiin ja kyltteihin verrattuina ovat valtavat. Niiden avulla materiaalin päivittäminen ja erilaisen sisällön lisääminen on helppoa. Sisällöstä voidaan myös tehdä entistä kiinnostavampaa, jotta se vangitsee ohikulkijoiden huomion. Tietoakin mahtuu enemmän, kun se kiertää näytössä, sanoo Kristoffer Ejebro, LG:n Business Solutions -yksikön myynti-insinööri.

LG SuperSign sisältää mediasoittimen ja suorituskykyisen mutta helppokäyttöisen ohjelmiston. Yhdessä LG:n näyttövalikoiman kanssa se muodostaa tehokkaan kokonaisratkaisun. SuperSign tekee oman sisällön luomisesta ja julkaisusta helppoa. Käyttäjä voi lähettää mediaa ja omaa materiaalia verkostosta laitteistoon, joka toistaa materiaalin yhdellä tai useammalla kuvaruudulla. SuperSign tukee monia mediamuotoja ja siinä on suorituskykyisiä toimintoja sisällön luomista ja käsittelyä varten. SuperSign toistaa samanaikaisesti kahta Full HD -videota tai neljää HD-videota. Se näyttää myös RSS-syötteet, jotka sisältävät tekstiä ja kuvia, esimerkiksi sää- tai pörssitiedot.

SuperSign tukee erilaisia kuvamuotoja, PowerPoint-esityksiä sekä HTML- ja Flash-muotoista sisältöä ja siinä on valvontatoiminto, joka mahdollistaa useiden näyttöjen seurannan ja valvonnan. Yhdessä LG:n 32–72 tuuman näyttöjen kanssa se muodostaa räätälöitävän ja helposti hallittavan kokonaisratkaisun.

Tekniset tiedot

NC1000

Size: 250 (W)x45(D)x220(H) without box package
Motherboard: New designed Board 150x80 (supersign)
CPU: Intel ATOM Processor 330, 16GHz (Dual Core), FSB 533MHz
Memory: DDR3 1066 1024MB SODIMM Type
Storage: SATA SSD 8GB
Chipset: Nvidia MCp7A-ION
BIOS: Phoenix, Inc. BIOS
O/S: Windows Embedded Standard
Serial Port: One external RS-232 Serial Port
USB: Hi-Speed USB 2.0 Port 480 Mbps Rate (x5)
LAN: Port Realtek RTL8103E 10/100 Mbyte Ethernet Controller
VGA/HDMI: Nvidia MCP7A-ION Integrated Graphic Chipset
4-in-1 Card: SD/MMC/Memory Stick/XD Memory Card
PCI Express Card Slot, Line-out, SPDIF – supported

Hinta ja saatavuus

LG SuperSign NC1000 on nyt saatavilla noin 899 euroa verolliseen suositushintaan.

Lisätietoja:

Tuotetietoa:

Kristoffer Ejebro
Business Solutions Sales Engineer
Box 83, 164 94 Kista
Puh: +46 (0)8 566 415 10
Matkapuhelin: +46 (0)70 239 30 09
Sähköposti: kristoffer.ejebro@lge.com

Muuta tietoa:

Susanne Persson
Box 83, 164 94 Kista
Puh: +46 (0)8 566 415 23
Matkapuhelin: +46 (0)70 969 46 06
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

Kategoriat

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan ja langattoman viestinnän toimittaja ja kehittäjä. Sillä on maailmanlaajuisesti yli 80 000 työntekijää 115 yrityksessä. Yrityksen maailmanlaajuinen liikevaihto vuonna 2009 oli 43,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG Electronicsin liiketoiminta koostuu viidestä eri alueesta. Ne ovat Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions ja Mobile Communications. LG Electronics on yksi maailman suurimpia taulutelevisioiden, niiden paneelien, audio- ja videotuotteiden, matkapuhelimien, ilmastointilaitteiden ja pesukoneiden valmistajia.

LG Electronics on toiminut myös Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. www.lg.com.

LG Electronics Business Solutions Company on johtava yritysratkaisujen tarjoaja. Se kehittää ensiluokkaisia digitaalisia tuotteita ja ratkaisuja, kuten LCD-näyttöjä, julkisten tilojen näyttöjä, autojen viihdelaitteita ja turvalaitteita. LG tarjoaa ainutlaatuisia tuotteita ja ratkaisuja sekä ennakoi liikekumppanien ja asiakkaiden tulevaisuuden tarpeet älykkäästi ja luotettavasti.