Kuva: LG

Tiedote -

LG WashTower™ Compact -pesutorni soveltuu sekä suurtalouksiin että pieniin tiloihin suuren kapasiteetin ja kompaktin muotoilun ansiosta

WashTower™ Compact on suunniteltu vastaamaan kotitalouksien todellisia tarpeita sekä minimoimaan pesutuvassa vietetty aika. Pesutornissa yhdistyvät älykkäät ominaisuudet, tilaa säästävä muotoilu ja suuri tilavuus, mikä tekee siitä täydellisen apulaisen kaikenkokoisiin kotitalouksiin. Kun nykyaikaiset kodinkoneet yhdistetään LG:n vinkkeihin, saadaan kodinhoitohuoneesta mahdollisimman toimiva.

Uusi LG WashTower™ Compact -pesutorni on suunniteltu vastaamaan kotitalouksien todellisia tarpeita sekä minimoimaan pesutuvassa vietetty aika. Kompaktissa pesutornissa yhdistyvät älykkäät toiminnot, suuri kapasiteetti ja tilaa säästävä muotoilu, mikä tekee siitä muuntautumiskykyisen apulaisen kaikenkokoisiin kotitalouksiin. Kuivausrummun alle sijoitettu pesukone hoitaa pyykkiurakan etänä ja osaa räätälöidä pesuohjelman kullekin lastille sopivaksi hyödyntämällä sensoreita, jotka tunnistavat painon lisäksi kankaiden laadun.

”Jokaisella yksityiskohdalla ja toiminnolla on paikkansa kotitalouden arjen helpottamisessa. Uudessa WashTower™-pesutornissa on useita innovatiivisia ominaisuuksia, kuten 39 minuutin tehopesua tarjoava TurboWash sekä Smart Pairing, joka siirtää tietoa koneiden välillä valiten kuivausohjelman pesuohjelman perusteella. Koneiden välistä löytyy ergonomiselle korkeudelle sijoitettu näyttö, joka toimii yhteisenä hallintapaneelina molemmille laitteille. Kompaktit, silti tilavat koneet pinottu päällekkäin tilan säästämiseksi”, kertoo LG Nordicin kodinkoneasiantuntija Mats Haglund.

Fiksua tilankäyttöä suurella kapasiteetilla

Tilava rumpu on erityisen tärkeä suurissa kotitalouksissa, sillä se säästää sekä aikaa että energiaa. WashTower™-pesutornin suurikapasiteettiset koneet mahdollistavat suurien pyykkimäärien vaivattoman käsittelyn samalla, kun kompakti muotoilu tekee tornista pieniin tiloihin sopivan. Pesukoneen kapasiteetti on runsaat 13 kg ja kuivausrummun 10 kg. Yhteisen ohjauspaneelin avulla käyttäjä voi hallita keskenään kommunikoivia kodinkoneita kätevästi samasta paikasta. Energiatehokkaat koneet vaikuttavat myönteisesti kotitalouden energiankulutukseen samalla, kun älykkäät toiminnot helpottavat arjen hallintaa.

Yksinkertaisia vinkkejä sujuvaan pyykkäykseen:

• Pinoa pesukone ja kuivausrumpu päällekkäin vapauttaaksesi tilaa pyykkitilassa.
  • Pesukoneen läheisyyteen sijoitettu taittolaudan avulla viikkaat vaatteet kaappivalmiiksi koneen tyhjennyksen yhteydessä.
  • Hyödynnä koreja ja laatikoita lajitellaksesi koneesta tulleet vaatteet.
  • Tee pyykkihetkestä miellyttävämpi koristelemalla huone silmääsi miellyttäväksi.
  • Parhaan energialuokituksen saanut kodinkone on merkittävä askel kohti energiatehokkaampaa kotitaloutta.
  • Suurikapasiteettinen pesukone auttaa säästämään sekä aikaa että energiaa.

LG WashTower™ Compact:

• Sopii sekä suurtalouksien tarpeisiin että pieniin tiloihin suuren pesukapasiteetin ja kompaktin muotoilun ansiosta.
  • Pesukoneen (A) ja kuivausrummun (A+++) energialuokitukset ovat korkeimmat mahdolliset.
  • Älykkään koneen sensorit tunnistavat kankaan laadun ja painon mahdollistaen hellävaraisemman ja tehokkaamman pesun.
  • Moderni muotoilu ja laadukkaat materiaalit, kuten luukkujen naarmuuntumaton lasi, takaavat silmää miellyttävän ulkonäön ja pitkän eliniän.

LG Electronics
LG Electronics Inc. (LG) työllistää yli 70 000 ihmistä 140 toimipisteessä ympäri maailman. 65 miljardin dollarin liikevaihdolla LG on johtava kodinelektroniikan valmistaja ja maailmanlaajuisesti tunnustettu edelläkävijä kulutuselektroniikan, kodinkoneiden, matkapuhelinten sekä jäähdytys- ja lämmitysratkaisujen saralla. Yhtiö koostuu viidestä liiketoimintayksiköstä - Home Appliance & Air Solutions, Home Entertainment, Vehicle Components ja B2B-ratkaisut. LG pyrkii jatkuvasti kehittämään toimintaansa kestävämpään suuntaan sekä tarjoamaan ympäristöystävällisiä tuotteita, jotka helpottavat kuluttajien elämää ympäri maailman. LG:lle myönnettiin kultamitali vuoden 2023 EcoVadis-kestävyysarvioinnissa osoituksena yrityksen kestävästä toiminnasta.

BLOOM Agency

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Communications +358 43 8200 986

Tervetuloa LG Electronics Nordic !

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com.