Nyt julkaistaan Android-päivitys LG Optimus GT540 -puhelimeen

Nyt julkaistaan Android-päivitys LG Optimus GT540 -puhelimeen

LG:n Android-puhelin Optimus GT540 voidaan nyt päivittää versioon 2.1 (Eclair). Päivitys Android versiosta 1.6 (Donut) versioon 2.1 tapahtuu osoitteessa www.lg.com LG:n LG Mobile Support Tool -päivitystyökalulla.

Muita eroja versioon 1.6 ovat mahdollisuus asentaa liikkuvia taustakuvia sekä Facebook-yhteystietojen ja puhelimen osoitekirjan keskinäinen synkronointi.

Tarkat kuvat: http://www.lgenordic.com/cgi-bin/surf.cgi?id=49&imageid=1266847218&question=gt540&.

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan ja langattoman viestinnän toimittaja ja kehittäjä. Sillä on maailmanlaajuisesti yli 80 000 työntekijää 115 yrityksessä. Yrityksen maailmanlaajuinen liikevaihto vuonna 2009 oli 43,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG Electronicsin liiketoiminta koostuu viidestä eri alueesta. Ne ovat Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions ja Mobile Communications. LG Electronics on yksi maailman suurimpia taulutelevisioiden, niiden paneelien, audio- ja videotuotteiden, matkapuhelimien, ilmastointilaitteiden ja pesukoneiden valmistajia.

LG Electronics on toiminut myös Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. www.lg.com.