Päästä musiikki valloilleen langattomasti LG:n uudella verkkokaiuttimella

Päästä musiikki valloilleen langattomasti LG:n uudella verkkokaiuttimella

Haluat kuunnella lempimusiikkiasi, kun taas lapsesi haluavat kuunnella jotain ihan muuta. Vältä kinat yksinkertaisesti LG:n uudella langattomalla hifi-kaiuttimella, jonka avulla voit helposti kuunnella joko samoja tai eri kappaleita eripuolilla kotiasi.

HELSINKI, 6. tammikuuta 2014 – CES 2014 -messuilla LG esittelee ensimmäiset langattomat verkkoon liitettävät kaiuttimet, joiden avulla voit nauttia musiikista ja nettiradiosta kotisi kaikissa huoneissa. Kaiuttimet liitetään verkkoon Wi-Fi-yhteyden tai LAN-kaapelin avulla ja niitä voi ohjata erikseen. Haluatko kuunnella klassista musiikkia keittiössä, kun lapset soittavat teknoa olohuoneessa? Ei hätää, LG NP8740N sekä LG NP8540N -mallien avulla erilaiset mieltymykset eivät rajoita musiikin kuuntelua.

– Olemme ylpeitä ensimmäisestä sointuvasta panoksestamme tähän uuteen jännittävään tuotekategoriaan, jonka menestymiseen tänä vuonna luotamme vahvasti, sanoo Erik Åhsgren, LG Electronicsin Home Entertainment -liiketoimintayksikön Pohjoismaiden tuoteasiantuntija. – Nämä älykkäät ja helppokäyttöiset langattomat hifi-kaiuttimet ovat täydelliset kotona järjestettäviin juhliin, joissa vieraat voivat nauttia itse laatimastasi soittolistasta kotisi eri huoneissa. Arkena perheenjäsenet voivat rentoutua kukin oman lempimusiikkinsa tahdissa.

Nauttiaksesi hyvästä musiikista LG:n verkkokaiuttimista et tarvitse muuta kuin yhden kaiuttimen. Saat tuotteesta kuitenkin suurimman hyödyn, kun asetat useita kaiuttimia eri huoneisiin tai yhteen suurempaan tilaan. Kaiuttimet voidaan yhdistää toisiinsa siltakytkennällä, minkä jälkeen kaiuttimia voidaan ohjata yhdessä tai erikseen ja niistä kustakin voidaan kuunnella erilaista tai täysin samaa musiikkia. Valinta on sinun – sinun tarvitsee vain päättää mihin huoneisiin haluat asettaa kaiuttimet ja mitä musiikkia haluat niistä kuunnella. Verkkokaiuttimilla voit soittaa musiikkia kätevästi eri verkkopalveluista, kuten Spotifystä, verkkoon kytketyltä tietokoneelta, verkkokovalevyltä tai suoraan älypuhelimestä tai tabletista.

Kaiuttimia voi ohjata helposti LG:n älypuhelin- tai tablet-sovelluksella, joka toimii iOS- ja Android-käyttöjärjestelmissä. Muista vastaavista tuotteista poiketen molemmat LG:n mallit on varustettu sisäänrakennetuilla Wi-Fi- ja Bluetooth-yhteyksillä, minkä vuoksi asennus ja käyttö on helppoa eikä kiinteää nettiyhteyttä tarvita.

Kaksi eleganttia ja älykästä mallia

LG NP8740N ja LG NP8540N ovat LG:n ensimmäiset mallit tähän kiinnostavaan tuotekategoriaan, jonka osuus kodin viihde-elektroniikkatarjonnassa kasvaa voimakkaasti. Kaiuttimissa on upea ääni sekä tyylikäs muotoilu yhdistettyinä kompaktiin ja tilaa säästävään muotoon. Kaiuttimissa on myös kätevä integroitu kädensija, jonka avulla niitä on helppo siirrellä. LG NP8740N -mallissa on 70 W:n vahvistinteho ja se tukee korkealaatuista hifi-ääntä (24 bit/192 kHz). LG NP8540N -mallissa puolestaan on 40 W vahvistinteho.

Korkealaatuisia kuvia

Korkearesoluutioisia kuvia ladattavissa LG:n kuva-arkistosta. Kirjoita mallin nimi NP8740N tai NP8540N vasemmanpuoleiseen hakukenttään.

Hinta ja saatavuus

LG NP8740N- ja LG NP8540N -mallien arvioidaan olevan saatavilla Suomessa vuoden 2014 ensimmäisen neljänneksen aikana. Hinnat, tarkemmat tekniset tiedot ja saatavuuden ilmoitamme lähempänä lanseerausajankohtaa.

Lisätietoja LG:n uutuuksista CES-messuilla saat LG:n globaalista uutishuoneesta www.lgnewsroom.com/CES2014.

Lisätietoja:

Susanne Persson
Box 83, 164 94 Kista
Matkapuhelin: +46 (0)70 969 46 06S
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

Erik Åhsgren
Tuoteasiantuntija HE
Box 83, 164 94 Kista
Matkapuhelin: +46 (0)72 162 91 10
Sähköposti: erik.ahsgren@lge.com

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 87 000 työntekijää 113 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2012 oli 44,22 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance sekä Air Conditioning & Energy Solution ja Vehicle Components. Yhtiö on maailman suurimpia taulutelevisioiden, matkapuhelimien, ilmalämpöpumppujen sekä pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2012 noin 1,7 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.

LG Electronics Home Entertainment
LG Home Entertainment Company (HE) on johtava kansainvälinen televisioiden, näyttöjen, digitaalisten infonäyttöjen, audio- ja videotuotteiden sekä tietokoneiden ja turvajärjestelmien valmistaja. LG pyrkii teknologiaa hyödyntämällä kehittämään tuotteita, joiden älykkäät toiminnot ja tyylipuhdas muotoilu vastaavat kansainvälisten kuluttajien tarpeisiin. LG:n kuluttajatuotteita ovat CINEMA 3D, Smart-TV, OLED-TV ja IPS-näytöt, ulkoiset muistiyksiköt, kotiteatterijärjestelmät ja Blu-ray-soittimet. LG:n B2B-tuotteita ovat digitaaliset infonäytöt, videoneuvotteluvälineet ja IP-turvakamerat.