Uutinen -

Nestekaasuautomaateille on kysyntää – uusi itsepalvelukonsepti löytyy jo kahdeksasta K-ruokakaupasta

Suomen ensimmäinen kuluttajille suunnattu nestekaasuautomaatti otettiin käyttöön 14.6.2019 K-Citymarket Vantaa Tammistossa, ja nyt AGAn automaatti löytyy jo kahdeksasta K-ruokakaupasta. Automaatista asiakas voi joko ostaa uuden nestekaasupullon tai vaihtaa tyhjän pullonsa täyteen ympäri vuorokauden kaikkina viikonpäivinä.

”Olemme erittäin iloisia, että olemme yhdessä K-ryhmän kanssa voineet tuoda nestekaasun käyttäjille uuden ja vaivattoman tavan ostaa kaasua. Kuluttajat ovat ottaneet nestekaasuautomaatit ilolla vastaan ja uudelle itsepalvelulle on selvästi ollut kysyntää, sillä kesäkuussa avattujen ensimmäisten automaattien myynti on ollut odotettuakin parempaa”, iloitsee AGAn nestekaasuliiketoiminnan kehityspäällikkö Juho Luodeslampi.

Ensimmäinen automaatti avattiin kesäkuun puolivälissä K-Citymarket Vantaa Tammistoon ja seuraava viikkoa myöhemmin Lohjan K-Citymarkettiin. Nyt automaatteja on jo kahdeksan, ja ne löytyvät seuraavista K-ruokakaupoista:

• K-Citymarket Tammisto Vantaa
  • K-Citymarket Lohja
  • K-Citymarket Riihimäki
  • K-Citymarket Easton Helsinki
  • K-Supermarket Pohjois-Haaga Helsinki
  • K-Supermarket Viikki Helsinki
  • K-Supermarket Aurora Espoo
  • K-Supermarket Tarmola Porvoo

”Automaatit helpottavat nestekaasuasiakkaidemme elämää, kun kaasua on saatavilla ympäri vuorokauden. Tämä on tervetullut asia lukuisille grillaajille kesken kuumimman grillauskauden. AGAlla on jo lähes kaksisataa nestekaasuautomaattia Ruotsissa ja Norjassa, missä ne ovat osoittautuneet erittäin suosituiksi. Automaateilla riittää vilskettä erityisesti perjantaisin ja lauantaisin”, toteaa Suomen Retail-myynnin päällikkö Johan Ginman.

Asiointi AGAn nestekaasuautomaatilla on helppoa ja nopeaa, sillä itsepalvelu ei vaadi asiointiin kaupan henkilökunnan apua. Maksu tapahtuu yleisimmillä pankki- tai luottokorteilla. Automaatista voi ostaa uuden nestekaasupullon tai vaihtaa tyhjän kaasupullon täyteen ja maksaa vain kaasusta.

AGAn nestekaasuautomaatti lyhyesti:

• Käytettävissä joka päivä ympäri vuorokauden.
  • Toimii itsepalveluna.
  • Nopea ja helppokäyttöinen, kosketusnäyttö ohjaa käyttäjää.
  • Suojattu pankki/luottokorttimaksu, kuitin saa halutessaan sähköpostiin.
  • Myynnissä on AGAn 5 kg:n ja 10 kg:n komposiittipulloja. Automaatista voi ostaa kaasupulloja ja vaihtaa tyhjät täysiin pulloihin. Myös teräspulloja voi palauttaa automaatteihin.

Lue lisää AGAn nestekaasuautomaateista

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika