LK:n uutuudet LK Minipiiriventtiili RTB ja LK Jakotukkikaappi RTB

LK:n uutuudet LK Minipiiriventtiili RTB ja LK Jakotukkikaappi RTB

Uuden LK Minipiiriventtiili RTB:n kapasiteetti on suurempi, ja sillä ohjataan alle 10 m2:n lattialämmitysjärjestelmiä, jotka valetaan betoniin tai tasoitteeseen. LK Jakotukkikaappi RTB mahdollistaa minipiiriventtiilin kätkemisen seinään, ja siihen voi halutessaan yhdistää elektronisen huonesäätimen.

LK Minipiiriventtiili RTB:ssä on sisäänrakennettu paluulämpötilan rajoitin, jonka avulla lattiapinnan lämpötilaa voidaan rajoittaa. Huoneen lämpötilaa säädellään kapillaariputkeen liitetyn termostaatin avulla, mutta myös langattoman tai langallisen elektronisen huonesäätimen asentaminen on mahdollista.

LK Jakotukkikaappi RTB:ssä on tiivis pohja, jossa on kumiset putkiläpiviennit. Kaapin pohjalla on ylivuotoputki, jonka avulla mahdollinen vuoto voidaan ohjata näkyvään paikkaan. Jakotukkikaappi voidaan asentaa seinän pintaan tai seinän sisään.

- Uudessa minipiiriventtiilissä on säädettävä KVS-arvo ja suurempi kapasiteetti, ja se säätelee ja saavuttaa lämpötilan nopeammin ja tasaisemmin. Jakotukkikaapin perusta on sama kuin muidenkin LK:n jakotukkikaappien, joten asennus on asiakkaille tuttua, sanoo LK Systemsin tuotevastaava Anders Malm.

LK Minipiiriventtiili RTB sopii putkille, joiden halkaisija on 8 mm, 12 mm, 16 mm tai 20 mm LK:n LK Minipiiriventtiili RTB ja LK Jakotukkikaappi RTB korvaavat LK:n tuotteet Minipiiriventtiili M5 ja LK Jakotukkikaappi M5 VT.

Lisätietoja antaa:
Roger Persson, LK Systemsin markkinointipäällikkö
roger.persson@lksystems.se

Helpompi ja älykkäämpi arki
Helpompi, älykkäämpi ja kestävä – LK:lla me lähdemme aina siitä, että on olemassa parempi tapa tehdä asioita. Kaikessa mitä teemme suosimme innovaatiota paikalleen jäämisen sijaan ja selkeyttä monimutkaisuuden sijaan. Tällä vakaumuksella me LK:lla kehitämme älykkäitä tuotteita ja järjestelmäratkaisuja lämpö-, vesi- ja saniteettijärjestelmiä varten.