Suomen Verkkopalvelu - Kuukauden verkkopalvelu – MaritimShops

Mikä on Maritim?

Maritim perustettiin vuonna 1912 ja on erikoistunut yksinomaan veneilytarvikkeisiin. Maritimilla on suuri jälleenmyyjäverkosto sekä myymälä Helsingissä, Lauttasaaressa. Tämän lisäksi yhtiö on myynyt Venäjälle yli 20 vuoden ajan ja näin saanut vahvan roolin venetarviketoimittajana sekä Venäjällä että Baltiassa.

Mitä verkkopalvelu MaritimShops pitää sisällään?

MaritimShops -verkkopalvelussa veneilyharrastajat löytävät hyödyllistä tietoa esimerkiksi vierasvenesatamista, tulevista tapahtumista ja säästä. Sivusto toimii siis tietoa kokoavana portaalina.

Sieltä löytyy myös MaritimShops verkkokauppa, jossa pääsee tutustumaan Maritimin erittäin laajaan tuotevalikoimaan ja tekemään ostoksia. Ostokset toimitetaan näppärästi suoraan haluttuun toimitusosoitteeseen. Verkkokauppa on Maritimille erittäin tärkeä myyntikanava ja sen kehittämiseen on panostettu ja tullaan panostamaan myös jatkossa.

Miten asiakastyytyväisyys varmistetaan MartimShops verkkokaupassa?

MaritimShops verkkokauppa hyödyntää Maksuturva Gold -maksujenvälityspalvelua. Ostokset voi maksaa omassa verkkopankissa tai Visa- ja MasterCard-maksukorteilla. Maksuturvan Tyytyväisyystakuu takaa helpon asioinnin myös tilauksen tekemisen ja maksamisen jälkeen. Tilausta ja toimitusta koskevat kysymykset sekä mahdolliset vaihdot ja tuotepalautukset hoituvat Maksuturva-palvelun avulla.

• Verkkopalvelut

• verkkomaksaminen
  • maksuturva
  • webshop