Takaisinveto Urtekram Sesame oil – paahdettu 250 ml, EAN Koodi: 5765228345368,  Parasta ennen päiväys: 30/04/2021,  Erätunnus: SEBGL90826

Uutinen -

Takaisinveto Urtekram Sesame oil – paahdettu 250 ml, EAN Koodi: 5765228345368, Parasta ennen päiväys: 30/04/2021, Erätunnus: SEBGL90826

Tuote: Urtekram Sesame oil – paahdettu 250 ml

EAN Koodi: 5765228345368

Parasta ennen päiväys: 30/04/2021

Erätunnus: SEBGL90826

Vedämme pois markkinoilta yllä mainitun erän tuotteet.

Tuotteita on myyty päivittäistavarakaupoissa ympäri maan.

Takaisinveto ei koske tuotteen muita eriä.

Niitä voi käyttää normaalisti.

Takaisinvedon syy:

Valmistajalla on epäilys, että kyseisen erän seesaminsiementen raaka-aine voi olla peräisin Intiasta ja se on saattanut sisältää etyleenioksidia. Teemme takaisinvedon varotoimenpiteenä.

Palautukset

Pyydämme palauttamaan tuotteen maksutta postipakettina:

Palautustunnus: 629790, Midsona Finland Oy, Perintötie 2C, 01510 Vantaa

Voitte olla myös yhteydessä meihin sähköpostilla

kuluttajapalvelu@midsona.fi

Hyvitämme tuotteen hinnan, joten liittäkää

yhteystiedot mukaan palautukseen.

Olemme pahoillamme tapahtuneesta!

Mariel Eklund

Johanna Ronkainen

Midsonan laaja tuotevalikoima on kaikille, jotka haluavat huolehtia päivittäisestä hyvinvoinnistaan.
Midsona on eurooppalainen, Pohjoismaiden johtava luomu- ja terveystuotteiden valmistaja. Visiomme on nousta Euroopan johtaviin yrityksiin toimialallamme. Tarjoamme kattavan ja luotettavan tuotevalikoiman Pohjoismaiden johtavia luomuelintarvikkeita sekä terveys-, itsehoito- ja hygieniatuotteita. Tuotekehityksemme on jatkuvaa ja kaiken keskiössä on sinun hyvinvointisi ja terveytesi. Tuotemerkkimme tunnistetaan laajasti ympäri Pohjoismaita ja Suomessa valikoimamme on laajasti saatavilla päivittäistavarakaupoista, tavarataloista, luontaistuotekaupoista, verkkokaupoista sekä apteekeista.