Morning Berry on marjaisa, ilman kofeiinia virkistävä luomutee

Pukka-teeuutuus vastaa kofeiinittomien juomien kasvavaan kysyntään

Kofeiinittomien juomien kysyntä on kasvussa. Pukka lanseeraa kevään uutuutena luontaisesti ja ilman kofeiinia virkistävän luomuteen, joka herättelee lempeästi ja kesäisen mehukkaasti talviunilta.

Pukka Morning Berry on ihastuttava marjainen luomutee luontaista virkistystä ja energiaa kaipaaville. Ginseng ja rooibos virkistävät ilman kofeiinia ja mustaherukka, hibiscus, karhunvatukka ja ruusunmarja antavat teelle mehukkaan marjaisan maun.

Morning Berry sopii erinomaisesti aamuun ja iltapäivään, kun energiatasoihin kaivataan luontaista nostetta.

Pukka Morning Berry -tee (20 pss.) on juuri saapunut terveyskauppoihin ja sen suositushinta on noin 6 €.

Pukka valmistaa luomuraaka-aineista maukkaita, huippulaadukkaita teesekoituksia, jotka on eettisesti tuotettu. Visuaalisestikin herkullisesta ayurvedisestä valikoimasta löytyy tee jokaiseen makuun, tilanteeseen ja tarpeeseen. Pukka-teet perustuvat hyvinvointia eri tavoin tukeviin luomuyrtteihin ja niiden nerokkaisiin yhdistelmiin. Ekologisuus on huomioitu mahdollisimman pitkälle: pakkausten pahvi on FSC®-sertifioitua, painamiseen käytetään kasviperäistä mustetta ja teepussit voi laittaa biojätteeseen.

Kategoriat