Uudet raikkaat tuotteet ilahduttavat myös isänpäivän sankaria

Uudet Urtekramin miesten tuotteet isänpäivään

Urtekramin suositut miesten tuotteet kokivat raikkaan uudistuksen niin ulkoasultaan, tuoksultaan kuin raaka-aineidensakin osalta. Kattava neljän tuotteen sarja sisältää modernin miehen huoltopaketin nyt päästä varpaisiin saakka. Tuotteet ovat erinomainen lahjaidea isänpäiväksi ja jouluun!

Uusina tuotteina sarjaan saapuivat kasvojenhoitotuotteet - monikäyttöinen raikastava puhdistusgeeli, joka sopii myös parranajogeeliksi ja pitkäkestoisesti kosteuttava, ihon mattapintaiseksi jättävä geelivoide. Molemmat tuotteet sisältävät talineritystä tasapainottavaa salisyylihappoa ja Tasmanianpippuriuutetta, joka pippurisesta nimestään huolimatta rauhoittaa ihoa varsinkin parranajon jälkeen.

Kiehtova, väriltään musta 2-in-1 Hair & Body Wash sisältää pajuhiiltä, joka pesee hiukset ja ihon kuitenkin erittäin puhtaiksi! Tehokas voidemainen deodorantti takaa raikkaan olon koko päiväksi luonnonmukaisesti sinkkisuolojen avulla.

Sarjan tuoksu on miellyttävän ja raikkaan maskuliininen - se miellyttää varmasti niin käyttäjää kuin lähiympäristöäkin. Kaupoissa on saatavilla nyt myös valmis, tyylikäs lahjapakkaus, joka sisältää 2-in-1 Hair & Body Wash ja Men Cream Deo -tuotteet.

Kaikki Urtekram Men -tuotteet ovat Ecocert Cosmos Organic -sertifioituja, 100 % luonnollista alkuperää ja vegaanisia. Sarjan tuotteet löytyvät hyvin varustelluista päivittäistavarakaupoista ja tavarataloista. Tuotteiden hinnat ovat n. 5-8 €, lahjapakkauksen 10 €.

Aiheet

Midsonan laaja tuotevalikoima on kaikille, jotka haluavat huolehtia päivittäisestä hyvinvoinnistaan.

Midsona on eurooppalainen, Pohjoismaiden johtava luomu- ja terveystuotteiden valmistaja. Visiomme on nousta Euroopan johtaviin yrityksiin toimialallamme. Tarjoamme kattavan ja luotettavan tuotevalikoiman Pohjoismaiden johtavia luomuelintarvikkeita sekä terveys-, itsehoito- ja hygieniatuotteita. Tuotekehityksemme on jatkuvaa ja kaiken keskiössä on sinun hyvinvointisi ja terveytesi. Tuotemerkkimme tunnistetaan laajasti ympäri Pohjoismaita ja Suomessa valikoimamme on laajasti saatavilla päivittäistavarakaupoista, tavarataloista, luontaistuotekaupoista, verkkokaupoista sekä apteekeista.

Mariel Eklund