Sarjan tuotteet hoitavat ihoa niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.

Uutuus ihon hoitoon - ainutlaatuinen Membrasin Dermal 3-vaiheinen konsepti

Kosteuttaa, suojaa, korjaa ja tasapainottaa. Kotimaisilla, kliinisesti tutkituilla ja luonnollisilla Membrasin® Dermal -tuotteilla ihosta on helppo huolehtia ja varmistaa sen tasapaino sekä sisäisesti että ulkoisesti. Apteekeissa myytävä 3-vaiheinen konsepti sisältää korkealaatuiset tuotteet koko perheelle, myös atooppisen ihon hoitoon.

Marjansiemenöljypohjaiset Dermal-tuotteet hoitavat ja vahvistavat erityisesti herkkää, ärtynyttä ja kuivaa ihoa. Kliinisesti tutkitut mustaherukan- ja tyrninsiemenmarjaöljyt tuovat iholle hyviä rasvahappoja, joita varsinkin kuivasta ihosta usein puuttuu.

Sisäisesti nautittava, Membrasin Dermal Skin Hydration -ravintolisä, antaa luonnollisen suojan ja kosteuttaa ihoa pitkäkestoisesti sisältäpäin. Ainutlaatuinen, eläviä probiootteja sisältävä silkinpehmeä kosmeettinen hoitoöljy, Membrasin Dermal Probiotic Skincare Oil, on paikallishoitotuote ihon kosteus- ja mikrobitasapainon tukemiseksi. Valmisteen probiootit uudistavat ja vahvistavat ihon normaalia, suojaavaa mikrobiomia. Öljyä voidaan käyttää kasvoilla tai keholla erityistä tehohoitoa vaativilla alueilla. Membrasin Dermal Atopic Skin Repair -voide (CE-merkitty lääkinnällinen laite*) lievittää tutkitusti atooppisen ihon oireita, kuten ekseemaa, kutinaa, punoitusta ja kiristävää tunnetta. Voidetta voidaan käyttää paikallisesti kuivimpien alueiden hoidossa tai myös koko vartalolla.

Parhaan tuloksen saa käyttämällä 3-vaiheisen konseptin kaikkia tuotteita yhdistelmänä, jolloin ne tukevat toistensa vaikutuksia.

Membrasin Dermal -tuotteet ovat myynnissä vain apteekeissa. Dermal Skin Hydration kapselien (90 kaps.) suositushinta on n. 35 €, Probiotic Skincare Oil ampullien (3 x 10 ml) n. 30 € ja Atopic Skin Repair -voiteen (100 ml) n. 25 €

*Membrasin® Atopic Skin Repair -voide on CE-merkitty lääkinnällinen laite (CE 0537). Valmistaja Aromtech Oy.