JOPA 1200 NAULAUSTA YHDELLÄ 2,0 AH:N M18™-AKUN LATAUKSELLA

NAULAIN ON OPTIMOITU UPOTTAMAAN NAULOJA TASAISEN VARMASTI KAIKKIIN YLEISIIN MATERIAALEIHIN JA KOHTEISIIN, JA NAULAN JÄTTÄMÄ REIKÄ ON PIENI.

Virtaviivaistetun etuosan ansiosta käyttäjällä on esteetön näköyhteys työstettävään pintaan ja työskentely onnistuu ahtaissakin paikoissa. Lisäksi työkalu on aiempia malleja kevyempi, minkä ansiosta se on niitä tasapainoisempi ja aiheuttaa vähemmän väsymistä. Yhdessä Milwaukee® M18™ REDLITHIUM™-ION 2,0 Ah -akun kanssa siinä on voimaa kiinnittää jopa 1200 naulaa yhdellä latauksella.

M18 FUEL™ 18 GA -viimeistelynaulain tarjoaa pneumaattisten työkalujen suorituskyvyn ja akkukäyttöisten työkalujen liikuteltavuuden ja kätevyyden.

Se hyödyntää kolmea ainutlaatuista Milwaukee®-innovaatiota: hiiliharjatonta POWERSTATE™-moottoria, REDLITHIUM-ION™-akkua ja REDLINK PLUS™ -elektroniikkaa. Yhdessä ne takaavat erinomaisen tehon, käyttöajan ja kestävyyden.

Uusi M18 FUEL™ 18 GA -viimeistelynaulain on yhteensopiva kaikkien M18™-tuotevalikoimaan kuuluvien yli 145 sähkötyökalun kanssa.

Tekniset tiedot:

M18 FUEL™ 18 GA -viimeistelynaulain (M18 FN18GS-202X)

• Naulan tyyppi: 16 / 54 mm
  • Naulan halkaisija: 1,2 mm
  • Lippaan koko: 110 naulaa
  • Kallistuskulma: 0°
  • Kierrosnopeus: 900 h
  • 1200 naulaa yhdellä REDLITHIUM™-ION 2,0 Ah -akun latauksella
  • Kerta- ja sarjalaukaisutoiminnot
  • Tyhjän laukaisun esto, säädettävä vyöpidike ja LED-työvalo
  • Mukana toimitetaan kaksi M18™ REDLITHIUM™-ION 2,0 Ah -akkua, M12™-M18™-pikalaturi ja HD-laatikko (saatavana myös ilman akkuja ja laturia).

Lisätietoja M18 FUEL™ -naulaimesta saat videosta. Lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

• naulapyssy
    • naulain
    • viimeistelynaulain
    • li-ion

MILWAUKEE®

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 90 vuotta sitten Wisconsinissa Yhdysvalloissa. Siitä lähtien Milwaukee on pyrkinyt tarjoamaan ammattilaisille markkinoiden parhaita ja kestävimpiä työkaluja. Nykyään Milwaukeen nimi on laadun, kestävyyden ja luotettavuuden tae.

Milwaukeella heavy duty on enemmän kuin iskulause. Se on lupaus tarjota ammattilaisille vain parasta. Milwaukeen insinöörit tähtäävät korkealle työkaluja kehittäessään: he suunnittelevat työkaluja, joilla työstä selviytyy paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muilla vastaavilla laitteilla.

Viivi Pehto

Marketing Coordinator Finland & Baltics Milwaukee +45 20 31 36 75