Milwaukeen tehokkain sarja on nyt entistä parempi!

Milwaukee lanseeraa M28 sarjan – tehokkaimmat 28V akkutyökalut.
M28 sarja korvaa nykyisen V28 sarjan, joka tarkoittaa, että Milwaukee siirtää kaikki nykyiset V28 sarjan työkalut uuteen akkujärjestelmään. M28 järjestelmä tarjoaa ammattilaiskäyttäjille parannetun akkujärjestelmän, jota on nyt entistä parempi. Uusi M28 akkujärjestelmä on täysin yhteensopiva V28 sarjan työkalujen kanssa.

Suurin etu uudesta M28 akkujärjestelmästä on, että kaikki nykyiset V28 työkalut voidaan nopeasti päivittää uusilla akuilla. Saat vanhoihin työkaluihisi lisää käyttöaikaa sekä enemmän tehoja pelkästään vaihtamalla niihin uuden M28 akun.

Vuonna 2005, Milwaukee lanseerasi ensimmäisenä V28 Lithium-Ion akkujärjestelmän. Nyt Milwaukee lunastaa taas lupauksensa tuomalla markkinoille uusia innovatiivisia tuotteita ja lanseeraa M28 sarjan. Uusi akkujärjestelmä tarjoaa Digital Power Management (DPM) järjestelmän joka sisältää ylikuormitussuojan, mikä suojaa sekä akkua että työkalua kovimpiakin haasteita vastaan, pidempää käyttöaikaa sekä akulle pidempää käyttöikää.

Edistyksellinen elektroniikka sekä akuille että työkalulle

Edistyksellinen elektroniikka sekä akulle että työkaluille tarkoittaa, että työkalut on paremmin suojattu ilman, että sen suorituskyky kärsii vaikka jokaisella työkalulla on erilaiset tarpeet virran suhteen. Ylikuormitussuoja resetoituu automaattisesti ja akkua ei näin tarvitse välillä poistaa. DPM-järjestelmä kontroloi myös akun lämpötilaa ja näin takaa työkalulle optimaalisen käytön.  Jokaista kennoa valvotaan erikseen mikä takaa turvallisen voimansiirron sekä latauksen.

Yhdessä uuden kompaktin muotoilun, vahvistetun koteloinnin, kennojen erottelun sekä iskun- ja tärinänvaimennuksen, uusi akku tarjoaa ammattilaisille juuri sitä suorituskykyä ja käyttöaikaa mitä he työssään tarvitsevat.

Samalla kun lanseeraamme uuden M28 sarjan, lanseeraamme sarjaan uuden M28 iskuporakoneen. HD28 PD tarjoaa raakaa voimaa ja vääntöä jopa 85 Nm asti. Luotettava ja varma työkalu kompaktissa paketissa on jokaisen rakennusmiehen arvoinen.

Korkearesoluutioiset kuvat:

Lisätietoja

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä tuotepäällikkö Magnus Karlssoniin (puh. +46 705 43 95 71 tai sähköposti magnus.karlsson@tti-emea.com). Tiedot lähimmästä jälleenmyyjästä antaa Milwaukeen asiakaspalvelu (puh. 0800 1 09000, sähköposti asiakaspalvelu@tti-emea.com). Lisätietoja Milwaukee tuotteista www.milwaukeetool.fi

Tietoa Milwaukeesta

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 80 vuotta sitten Wisconsinissa, USA:ssa. Siitä lähtien Milwaukee on keskittynyt yhteen tehtävään: tuottamaan parhaimmat ja kestävimmät sähkötyökalut ammattilaisten käyttöön. Nykyään Milwaukee-nimi yhdistetään tuotteisiin, joilla on korkein laatu, pisin käyttöikä ja paras luotettavuus jota rahalla saa.

Milwaukeella Heavy Duty on enemmän kuin iskulause. Se lupaa tarjota parasta ja vain parasta ammattilaisille. Milwaukeen insinöörit eivät pelkästään suunnittele työkaluja; he suunnittelevat työkaluja, jotka suorittavat työtehtävät paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muut.

• m28