Parhaasta paremmaksi : Milwaukee lanseeraa uudet, innovatiivisesti muotoillut puukkosahanterät purkutöihin!

Milwaukee on maailman johtava puukkosahanterien tuottaja, joka tuottaa yli 50 miljoonaa terää vuosittain. Yhtiön uudet, innovatiiviset SAWZALL® puukkosahanterät purkuun käsittävät kaksi versiota : vakiomallin ja uuden The AX™-erikoismallin. Jälkimmäinen mahdollistaa entistä nopeamman sahauksen, tarjoten silti lyömättömän kestävyyden. Terien  Fang Tip ™-kärki tekee niistä myös markkinoiden nopeimman ja parhaan upotussahausratkaisun.

Milwaukee kehitti yli 60 vuotta sitten täysin lyömättömän voimatyökalun – kannettavan puukkosahan. Kone sai ajan mittaan nimen SAWZALL®  (“sahaa kaikkea”), sillä se sopi erinomaisesti mitä erilaisempien materiaalien käsittelyyn. Myöhemmin Milwaukee lanseerasi laajan sarjan sahaan sopivia puukkosahanteriä, johtuen käyttäjien tarpeesta hyödyntää sahaa mitä erilaisempiin käyttötarkoituksiin.

Uudet The AX™ SAWZALL® terät on valmistettu ainutlaatuisella, innovatiivisella tavalla, ja sen muotoilussa yhdistyy keskeisesti kaksi tärkeää käyttäjätarvetta : äärimmäinen sahausnopeus ja pitkä käyttöikä.

Milwaukee on jo pitkään kehittänyt ja etsinyt erilaisia ihanneratkaisuja puukkosahanterille erilaisiin käyttötarkoituksiin. The AX™ -terissä keskeinen valinta on siirtyminen kuuden hampaan (6tpi) hammasprofiilista nopeampaan viiden hampaan (5TPI) profiiliin Hampaiden ja näin koko terän käyttöiän pidentämiseksi Milwaukee on kehittänyt erityisen Nail Guard™ -terämuodon, joka estää naulojen juuttumista terien väliin sahatessa naulaiseen puuhun. Tämä ehkäisee terän murtumista, pidentäen merkittävästi sen käyttöikää vaativassa purkukäytössä.

The AX™ -terien suunnittelussa on kiinnitetty erityistä huomiota myös upotussahaukseen. Terän kärki on kehitetty erityisesti nopeuttamaan terän uppoamista materiaaliin. Tavallisilla terille terä hyppii helposti materiaalilla. Uusi Fang Tip ™ puolestaan puree välittömästi ja nopeasti kiinni materiaaliin heti kättelyssä.

Uusien SAWZALL® purkuterien lanseeraus jatkaa Milwaukeen jatkuvaa fokusta ja tavoitetta toimittaa innovatiivisia ja aikaa säästäviä tarvikeratkaisuja, joka parantavat työn tuottavuutta käytännön töissä.

Lisätietoja

Lisätietoja liittyen uusiin sahanteriin saat ottamalla yhteyttä pohjoismaiden tarvikkeista vastaavaan tuotepäällikköön Thomas Mølleriin (in English +45 43 56 55 61 tai sähköpostitse: thomas.moller@tti-emea.com) tai markkinointikoordinaattori Mika Jaloseen (suomeksi or in English, +4523935554, tai sähköpostitse mika.jalonen@tti-emea.com ). Tiedot lähimmistä jälleenmyyjistä antaa Milwaukeen asiakaspalvelu (puh. 0800 1 09000, sähköposti asiakaspalvelu@tti-emea.com). Lisätietoja Milwaukee tuotteista www.milwaukeetool.fi

Tietoa Milwaukeesta

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 80 vuotta sitten Wisconsinissa, USA:ssa. Siitä lähtien Milwaukee on keskittynyt yhteen tehtävään: tuottamaan parhaimmat ja kestävimmät sähkötyökalut ja niiden tarvikkeet ammattilaisten käyttöön. Nykyään Milwaukee-nimi yhdistetään tuotteisiin, joilla on korkein laatu, pisin käyttöikä ja paras luotettavuus jota rahalla saa.

Milwaukeella Heavy Duty on enemmän kuin iskulause. Se lupaa tarjota parasta ja vain parasta ammattilaisille. Milwaukeen insinöörit eivät pelkästään suunnittele työkaluja; he suunnittelevat työkaluja, jotka suorittavat työtehtävät paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muut.

• tarvikkeet
  • puukkosaha