UUSI KOMPAKTI MILWAUKEE® M18 FUEL™ -VANNESAHA KATKAISEE 20 PROSENTTIA AIEMPIA MALLEJA NOPEAMMIN

KOMPAKTI VANNESAHA PYSTYY KATKAISEMAAN HALKAISIJALTAAN JOPA 85 MM:N KAPPALEITA. HIILIHARJATTOMAN POWERSTATE™-MOOTTORIN JA CONSTANT POWER TECHNOLOGY -TEKNIIKAN ANSIOSTA VANNESAHAN KATKAISUNOPEUS ON 20 PROSENTTIA AIEMPAA MILWAUKEE®-MALLIA SUUREMPI.

Muiden MILWAUKEE®-vannesahojen tavoin tässä mallissa käytetään Jobsite Armor Technology™ -tekniikkaa – MILWAUKEE®-komposiittimateriaali suojaa työkalua pudotuksilta ja pirstaleilta, ja törmäyssuojat vaimentavat iskuja. REDLINK PLUS™ -elektroniikka optimoi suorituskyvyn ja suojaa työkalua ylikuormitukselta varmistamalla täydellisen viestintäyhteyden työkalun, akun ja laturin välillä. Nopeussäädin, ilman työkaluja säädettävä pohjalevy ja LED-työvalo tekevät työkalusta helpon hallita. Työkalussa on myös kätevä ripustuskoukku.

Vannesahan mukana toimitetaan myös teräsuoja. Teräsuoja estää suoran kosketuksen terään, suojaa teräuraa vaurioilta ja minimoi terän altistumisen ulkoisille tekijöille. Lisäksi sen voi asentaa ja irrottaa nopeasti ilman työkaluja. Vannesahan tavoin teräsuojissa on käytetty Jobsite Armor Technology™ -tekniikkaa.

Milwaukee Tool on sitoutunut tuottavuuden parantamiseen. Yritys tarjoaa suorituskykyisiä ja ammattilaisille suunniteltuja ratkaisuja, jotta kaikki eri työt voi tehdä yhdellä ja samalla akkujärjestelmällä. Tämä uusi työkalu on osa M18™-järjestelmää, johon kuuluu tällä hetkellä yli 165 samaa akkujärjestelmää käyttävää sähkötyökalua.

Tekniset tiedot

Kompakti M18 FUEL™ -vannesaha (M18 FBS85-202C)

• Katkaisukapasiteetti - suorakulmainen pölkky: 85 mm
  • Kuormittamaton nopeus: 0–165 m/min
  • Terän pituus: 898,52 mm
  • Paino akun kanssa: 3,9 kg
  • LED-työvalo
  • Ilman työkaluja säädettävä pohjalevy
  • Ripustuskoukku

Mukana toimitetaan kaksi 2,0 Ah:n M18™ REDLITHIUM™-ION -akkua, laturi ja varustelaatikko.

*Saatavana myös ilman akkuja ja laturia

Lisätietoja kompaktista M18 FUEL™ -vannesahasta ja lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi.

• katkaisu
  • sahaaminen
  • vannesaha
  • li-ion

TIETOJA: MILWAUKEE TOOL

Jatkuvaa innovaatiota yli 95 vuoden ajan. Milwaukee Tool on ammattikäyttöön tarkoitettujen raskaan käytön sähkötyökalujen, lisävarusteiden ja käsityökalujen johtava valmistaja maailmanlaajuisesti.

Perustamisestaan lähtien vuonna 1924 Milwaukee Tool on johtanut alaa tuotteiden kestävyyden ja suorituskyvyn suhteen. Milwaukee Tool on sitoutunut ammattikäyttäjien palvelemiseen ja jatkaa johtoasemaansa keskittymällä innovatiivisiin ammattikäyttöratkaisuihin.

Olipa kyse johtavasta asemasta litium-ionitekniikassa, jota nähdään M12™- ja M18™-järjestelmissä, aikaa säästävistä lisävarusteista tai innovatiivisista käsityökaluista, Milwaukee Tool on sitoutunut tuottamaan ammattikäyttäjille edistyneitä ratkaisuja, jotka parantavat tuottavuutta ja ovat verrattoman kestäviä.

Viivi Pehto

Marketing Coordinator Finland & Baltics Milwaukee +45 20 31 36 75