​Motonet laajeni Loimaalle

Motonet avasi Loimaalle tavaratalon osoitteessa Hossinkatu 1-3. Se on ensimmäinen pienemmille talousalueille suunnitellun konseptin mukainen Motonet-tavaratalo, jossa on tavallista rajatumpi tuotevalikoima. Tavaratalo on pinta-alaltaan noin 2200 neliötä. Motonet on suomalainen perheyritys, jolla on yhteensä 35 tavarataloa, joista 34 sijaitsee Suomessa ja yksi Virossa Tallinnassa.

− Motonet Loimaa on kiinnostava uusi kokeilu ja tärkeä avaus. Sen avulla selvitämme uuden konseptimme vetovoimaa pienemmällä paikkakunnalla. Saatujen kokemusten perusteella päätämme jatkosta, kertoo Motonet Oy:n toimitusjohtaja Antti Tiitola.

‒ Motonetin Loimaan tavaratalo sijaitsee hyvällä kauppapaikalla. Loimaalla ja sen läheisyydessä on paljon harrastavia tee-se-itse -ihmisiä. Pystymme tarjoamaan heille autojen varaosien ja tarvikkeiden lisäksi kattavan valikoiman muun muassa työkaluja, metsästystuotteita ja grillausvälineitä. Asiakkaitamme palvelemaan on palkattu vajaat 20 työntekijää, sanoo Motonet Loimaan tavaratalopäällikkö Tero Laitinen.

Motonet Oy, toimitusjohtaja Antti Tiitola, p. 050 648 72, antti.tiitola@motonet.fi

Motonet Oy, tavaratalopäällikkö Tero Laitinen, p. 043 201 1651, tero.laitinen@motonet.fi

Motonet Oy on suomalainen perheyritys, jolla on yhteensä 35 tavarataloa, joista 34 sijaitsee Suomessa ja yksi Virossa Tallinnassa. Ne myyvät autojen ja moottoripyörien varaosia ja tarvikkeita, työkaluja, veneily- ja kalastustarvikkeita sekä kodin- ja vapaa-ajantuotteita. Motonetin liikevaihto tilikaudella 2018 oli n. 323 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa on n. 1500 henkilöä. Motonet kuuluu Broman Group -konserniin. www.motonet.fi

Broman Group -konserni on autojen ja moottoripyörien varaosa- ja tarvikemyyntiin sekä työkalujen, veneily- ja kalastustarvikkeiden, kodin ja vapaa-ajan tuotteiden myyntiin erikoistunut konserni. Yli 1700 ammattilaista työllistävä yhtiö kuuluu alansa johtaviin toimijoihin Suomessa, palvellen asiakkaitaan kahden valtakunnallisen kauppaketjun Motonetin ja AD VaraosaMaailman sekä logistiikkakeskus Broman Logisticsin kautta. Konsernin vuoden 2018 liikevaihto oli 359 miljoonaa euroa. Broman Group edistää suomalaista hyvinvointia tukemalla vuosittain monia yleishyödyllisiä kohteita, kuten lasten ja nuorten avustustyötä, urheilua, kulttuuria, sotaveteraaneja ja maanpuolustustyötä. www.bromangroup.fi