Kunnianhimoista team buildingia: Nestlé Nordenin johtoryhmä pyöräilee Tanskasta Sveitsiin

Uutinen -

Seuraa matkaa blogista!

Torstaista 7. heinäkuuta lähtien voit seurata Nestlé Nordenin johtoryhmän pyörämatkaa Pohjoismaiden pääkonttorista Kööpenhaminasta Nestlén kansainväliseen pääkonttoriin Sveitsin Veveyhin.

Jokaisesta Pohjoismaasta kirjoittaa yksi osallistuja elämyksistään ja koettelemuksistaan matkan varrella. Pyöräilyreitti on 1.318 km pitkä ja se ajetaan 7 päivän aikana. Kutsumme itse johtoryhmän pyörämatkaa nimellä Tour-de-Vevey. Blogin löydät pressroomimme Mynewsdeskistä, joka on jaettu neljän Pohjoismaan kesken. Suomen Nestléltä pyörämatkalle osallistuvat toimitusjohtaja Sakari kotka sekä jäätelöliiketoiminnan johtaja Jouni Palokangas, jonka suomenkielistä blogia voit seurata.

Miksi Tour-de-Vevey?
Nestlé on johtava ravitsemuksen, terveyden ja hyvinvointialan yritys globaalisti. Nestlé Nordenin visio on olla yksi kolmesta johtavasta pohjoismaisesta ravitsemus-, terveys- ja hyvinvointiyrityksestä vuoteen 2015 mennessä.

Nestlé Nordenilla on myös pitkän aikavälin tavoite: kaksinkertaistaa liikevaihtonsa Pohjoismaissa vuoteen 2020 mennessä. Esittelemme Veveyssä heinäkuun puolivälissä, mikä on pitkän aikavälin strategiamme tämän saavuttamiseksi.

Pohjoismainen johtoryhmämme jäsenet tunsivat tarvitsevansa kunnianhimoista ”team buildingia”, jotta voisivat muodostaa yhteisen näkökulman sille miten tavoitteet saavutetaan. Haasteen tuli heijastaa tavoitetta – sen tulisi olla vaikea mutta ei mahdoton saavuttaa. Sen pitäisi myös inspiroida yrityksen työntekijöitä.

Pohjoismainen johtoryhmä koostuu 17 jäsenestä, joilla on kansainvälinen tausta – he edustavat yhdeksää eri kansallisuutta ja kulttuuria. Johtoryhmässä on kaksi suomalaista jäsentä.

Johtoryhmä teki päätöksen pyöräillä Kööpenhaminasta Veveyhin toukokuussa 2010.

Elokuussa 2010 urheilualan yritys Running 26 alkoi auttaa pyörämatkan valmisteluissa. Yritys laati jokaiselle osallistujalle henkilökohtaisen harjoitusohjelman. Ohjelma käsitti sekä fyysistä että henkistä ohjausta kuten myös ravitsemusneuvontaa. Running 26 on myös suunnitellut koko Tour-de-Veveyn. Matka alkoi 6. heinäkuuta Kööpenhaminasta ja päättyy 12. heinäkuuta Veveyhin.

Pohjoismaisen johtoryhmän tavoitteilla halutaan
* Kertoa vahvoista Nestlé Nordenin visioista eri osapuolille
* Inspiroida työntekijöitä ”tekemään vähän extraa”
* Rohkaista elämään Ravitsemus, Terveys ja Hyvinvointi tavoitteiden mukaisesti
* Rakentaa vahvaa monikulttuurista pohjoismaista johtoryhmää
* Haastaa jokainen kehittämään omaa voittaja-viettiä

Lisätiedot ruotsiksi tai englanniksi:  Eva Lagerman, puh. +46-70-2133067.