MAGGI Fond Cups -kuutioiden tuoteperheeseen uusia yrttisiä makuvivahteita

MAGGI Fond Cups -kuutioiden tuoteperheeseen uusia yrttisiä makuvivahteita

MAGGI Fond Cups -hyytelömäisten fondivalmisteiden tuoteperhe laajenee, kun nykyisten makujen rinnalle tulee kaksi uutta vaihtoehtoa: Yrttikimppu sekä Tomaatti ja Yrtit. Tuotteilla on helppoa saada ruokaan täyteläinen, monipuolinen makujen sinfonia.

Fond Cups -kuutiot ovat monikäyttöisiä. Kuution voi lisätä kastikkeen, pataruoan, keiton, wokin tai lämpimän salaatin sekaan sellaisenaan tai riisin, pastan tai kasvisten keitinveteen suolan sijaan makua antamaan. Hyytelömäinen mausteseos sulaa lämpimien raaka-aineiden sekaan.

- Yhdellä Fond Cups -kuutioilla ruokaan on vaivatonta saada laaja makujen kirjo sen sijaan, että maustamisessa pitäisi käyttää montaa yksittäistä yrttiä ja maustetta, markkinointipäällikkö Tuija Suvanto Suomen Nestléltä toteaa.

MAGGI Fond Cups Tomaatti ja Yrtit -kuution makuvivahteisiin kuuluu tuttuja peruskasviksia: sipulia, tomaattia, paprikaa, porkkanaa, selleriä, palsternakkaa, fenkolia, kukkakaalia sekä lempeitä mausteyrttejä: kurkumaa, basilikaa, persiljaa, oreganoa, timjamia ja rosmariinia. MAGGI Fond Cups Yrttikimppu puolestaan tuo ateriaan persiljan, timjamin, laakerinlehden, valkosipulin, pinaatin, purjosipulin ja kurkuman sävyjä. Uudet yrttiset fondivalmisteet täydentävät aikaisempaa makuvalikoimaa, johon kuuluvat liha-, kana- ja kasvisliemi.

- Fond Cups -valmisteet ovat suositeltava maustamisvaihtoehto, sillä ne eivät sisällä väri- tai säilöntäaineita eivätkä lisättyä natriumglutamaattia, Suvanto jatkaa.

MAGGI Fond Cups -tuotteet ovat kuluttajien toiveisiin vastaava ratkaisu. Suomessa toteutetun tuoreen tutkimuksen* perusteella kuluttajat kaipaavat ratkaisuja, jotka helpottaisivat ruoan maustamista monen yksittäisen yrtin ja mausteen hankkimisen sijasta.

MAGGI Fond Cups -pakkauksen hinta vähittäiskaupoissa on noin 1,90 euroa. Tuotteet ovat saatavilla päivittäistavarakaupoissa marraskuusta 2012 alkaen.

*Lähde:  Maggin TNS Gallupilla huhtikuussa Suomessa toteuttama kysely. 1  013 vastaajaa.

Lisätietoa:
Markkinointipäällikkö Tuija Suvanto, Suomen Nestlé, p. 0400 302 402, tuija.suvanto@fi.nestle.com tai viestintäpäällikkö Aino Pajukangas, Suomen Nestlé, p. 050 348 5620 tai aino.pajukangas@fi.nestle.com

Suomen Nestlén kuluttajapalvelu: p. 0800 0 6161 tai kuluttajapalvelu@fi.nestle.com

Lisää tuotekuvia ladattavissa kuvapankista http://lipas.artstudio.fi/nestle/

Nestléstä

Nestlé on maailman johtava ravitsemukseen, terveyteen ja hyvinvointiin keskittyvä yritys, jonka maailmanlaajuinen liikevaihto on noin 70 miljardia euroa. Nestlé työllistää yli 328 000 ihmistä 461 tehtaalla ja toimistoissaan ympäri maailman. Suomessa työskentelee noin 450 elintarvikealan ammattilaista tehtaillamme Turussa, Turengissa ja Juuassa sekä pääkonttorillamme Espoossa. Nestléllä on vahva valikoima ruoka- ja juomatuotteita kuten lastenruoat, kahvi, murot, jäätelö, lemmikkituotteet ja makeiset. Nestlé Tanska, Suomi, Norja ja Ruotsi toimivat yhdessä toiminnallisena yksikkönä, Nestlé Nordenina, joka työllistää noin 1 700 ihmistä ja jonka liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa.