Mövenpickin Winter Limited Edition hurmaa talvisilla jäätelömauilla

Mövenpickin Winter Limited Edition hurmaa talvisilla jäätelömauilla

Tähtianis, manteli, passionhedelmä ja makeansuolainen kinuski tuovat kotiin lämmintä tunnelmaa kylminä talvi-iltoina. Mövenpick-jäätelöt on valmistettu sataprosenttisesti luonnollisista raaka-aineista eikä niiden valmistuksessa käytetä lainkaan keinotekoisia lisä- tai väriaineita.

Mövenpickin Maître Glacier -jäätelöosaajat ovat loihtineet talviseen Mövenpick Winter Limited Edition -jäätelösarjaan kolme uutta, kiehtovan ylellistä talvimakua. Limited Edition -jäätelöiden raaka-aineet ovat tarkoin valittuja ja tuotteiden kehittelyssä on harkitusti rakennettu makuyhdistelmiä, joissa raaka-aineiden ominaisuudet kohtaavat parhaalla mahdollisella tavalla.

Mövenpick Fior di latte & Passion fruit on kermaisen pehmeän sveitsiläisen maitojäätelön ja passionhedelmä-kinuskikastikkeen liitto. Pienet kinuskipalat tuovat suutuntumaa ja kontrastia jäätelön täyteläisyydelle. Fior di Latte on yksi Italian rakastetuimmista jäätelömauista sen hienostuneen maidon maun takia. Mövenpick Fior di latte & Passion fruit -jäätelössä käytetään korkealaatuista sveitsiläistä maitoa, kokonaisuuden kruunaa runsasarominen passionhedelmä-kinuskikastike.

Mövenpick Almond & Anise -jäätelössä kohtaavat ylellinen mantelijäätelö sekä ainutlaatuinen tähtianiskastike. Sokerikuorrutetut mantelinpalat lisäävät jäätelöön herkullisuutta ja suutuntumaa. Kuten tavallisessa aniksessa, tähtianiksessa on selvä lakritsin maku. Tähtianis onkin suosittu mauste mm. kiinalaisessa ja intialaisessa keittiössä. Tähtianis maustaa myös Etelä-Ranskan kuuluisaa Pastis-likööriä.

Mövenpick Caramel & Fleur de sel de Guérande on klassinen ja pehmeä sveitsiläinen kinuskikermajäätelö, johon on yhdistetty kuuluisaa Guérande’in suolaa. Kinuskipalat, kinuskikastike ja Fleur de sel –suolakristallit luovat täydellisen, suolaisen ja makean vastakohtien liiton jäätelöön.

Fleur de sel (suom. suolakukka) on käsin kerättyä merisuolaa. Käsin keräyksessä vain suolan ylin kerros otetaan talteen. Perinteinen ranskalainen Fleur de sel -suola kerätään Bretagnen rannikolta ja tunnetuimmin juuri Guérande’in kaupungissa. Tämä Fleur de sel on yksi maailman arvokkaimmista suolalaaduista.

Kaikki Mövenpick Winter Limited Edition -maut on pakattu 900 ml rasioihin. Suositushinta 7,95 euroa. Mövepick Winter Limited Edition -maut ovat saatavilla lokakuun alkupuolesta alkaen ainoastaan Stockmann-tavarataloista.

Tuotepäällikkö Riku Pousi, p. 010 395 1677, riku.pousi@fi.nestle.com tai

Viestintäpäällikkö Aino Pajukangas, p. 050 348 5620, aino.pajukangas@fi.nestle.com

Liitteenä tuotekuvat uutuuksista.

Kaikkien uutuuksien kuvat ovat ladattavissa sähköisesti kuvapankista osoitteesta http://lipas.artstudio.fi/nestle/. Kun rekisteröidyt kuvapankin käyttäjäksi, saat tunnukset saman tien sähköpostiisi.

Nestlé on maailman johtava ravitsemukseen, terveyteen ja hyvinvointiin keskittyvä yritys, jonka maailmanlaajuinen liikevaihto on noin 70 miljardia euroa. Nestlé työllistää yli 328 000 ihmistä 461 tehtaalla ympäri maailman. Suomessa työskentelee noin 450 elintarvikealan ammattilaista tehtaillamme Turussa, Turengissa ja Juuassa sekä pääkonttorillamme Espoossa. Nestléllä on vahva valikoima ruoka- ja juomabrändejä, kuten lastenruoat, kahvi, murot, jäätelö, lemmikkituotteet ja makeiset. Nestlé Tanska, Suomi, Norja ja Ruotsi toimivat yhdessä toiminnallisena yksikkönä, Nestlé Nordenina, joka työllistää noin 1 700 ihmistä ja jonka liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa.