Nescafé vie kahvin Muodin Huipulle

Nescafé vie kahvin Muodin Huipulle

Maailman suosituin kahvi on menestyneen tv-ohjelman virallinen yhteistyökumppani

Muodin Huipulle -sarja palaa MTV3-ohjelmistoon torstai-iltaisin 2.2.2023 alkaen. Kymmenen lahjakasta muotisuunnittelijaa kilpailee erilaisissa haastetehtävissä kehittäen omia taitojaan ja osaamistaan. Nescafén erikoisjaksossa brändilähettiläs Minttu Räikkönen toimii jakson vierailevana tuomarina ja on lisäksi merkittävässä roolissa jakson kisatehtävän toimeksiannossa.
”Ohjelmaan osallistuminen oli ainutlaatuinen kokemus. Sain olla mukana ohjelmassa minulle tärkeän kahvibrändin kanssa, sekä pääsin lopuksi arvioimaan kilpailijoiden toteutuksia ja näkemyksiä,” Minttu kertoo.

Suunnittelutyön lopputuloksesta kysyttäessä Minttu hymyilee salaperäisesti: ”Paljastamatta liikaa voin kertoa, että luvassa on yllättäviä ja upeita luomuksia. Kannattaa siis katsoa jakso!”

Myös Suomen Nescafé-tiimissä odotetaan innolla jakson ensiesitystä. Nestlén kahvin liiketoimintapäällikkö Juliaana Leppänen kertoo, että Nescafé on sarjan menossa mukana kokonaisvaltaisesti.
”Nescafé lahjoittaa niinikään yhden ohjelman pääpalkinnoista, mutta ilahdutamme lisäksi koko tuotantokauden ajan kaikkia kilpailijoita herkullisella kahvilla taukojen aikana," Juliaana kertoo.

Pikakahvin kulutus on voimakkaassa kasvussa, ja jopa joka neljäs suomalainen ostaa nykyään pikakahvia. Vuodesta 1938 lähtien Nescafé on sitoutunut tuottamaan kahvia, joka on kasvatettu ihmisiä ja ympäristöä kunnioittaen. Nescafélla halutaankin olla vastuullisesti mukana suomalaisen kuluttajan arjessa. Herkullinen Nescafé- pikakahvi nautitaan kuppi kerrallaan, jolloin hävikkiä ei synny.

Muodin Huipulle- tv-sarjaa esitetään MTV3-kanavalla torstai-iltaisin 2.2.2023 kello 20.00. Nescafén erikoisjakso esitetään 9.3.2022.

Nestléstä

Nestle on maailman suurin elintarvikeyritys. Nestlé käyttää tutkimukseen- ja tuotekehitykseen 1,5 miljardia euroa vuodessa eli enemmän kuin mikään muu alan yritys. Nestlé toimii 191 maassa ja meillä on 328 000 työntekijää.

Nestlén tarkoituksena on parantaa elämänlaatua ja edistää terveellisempää tulevaisuutta. Tarjoamme laajan valikoiman tuotteita ihmisille ja eläimille jokaiseen elämäntilanteeseen.Valikoimaamme kuuluu yli 2000 tuotemerkkiä. Niistä osa on maailmanlaajuisesti tunnettuja brändejä kuten Nescafe, Nespresso, Nestlé vauvanruoka, Cheerios, KitKat ja Purina-eläinruoka ja osa paikallisia suosikkituotteita kuten Piltti-tuotteet Suomessa.

Nestlén toimintaa ohjaa ravitsemus-, terveys- ja hyvinvointistrategia. Pääkonttorimme sijaitsee Sveitsin Veveyssä, jossa Nestlé perustettiin 150 vuotta sitten. Suomen Nestléllä työskentelee noin 300 henkilöä tehtaillamme Turussa ja Juuassa sekä pääkonttorillamme Espoossa.

Suomen Nestlé valmistaa ja markkinoi korkealaatuisia ja turvallisia elintarvikkeita. Tuotevalikoimaamme kuuluvat niin Suomessa valmistettavat Piltti ja Nestlé Bona -lastenruoat kuin myös kansainvälisesti tunnetut tuotteet kuten Nescafé, After Eight, Maggi ja Nestlé-aamiaismurot.