Lehdistötiedote -

– Meille tärkeintä on huolehtia asiakkaistamme

– Olen pahoillani kaikkien niiden asiakkaiden puolesta, joihin vaikuttaa se, että olemme ottaneet MAX-lentokoneemme toistaiseksi pois käytöstä. Meille tärkeintä on nyt huolehtia asiakkaistamme parhaalla mahdollisella tavalla. Upeat työntekijämme ovat tehneet töitä kellon ympäri auttaakseen niitä asiakkaita, joita tilanne koskee, sanoo Norwegianin konsernijohtaja Bjørn Kjos.

Norwegian on maailman viidenneksi suurin halpalentoyhtiö, jonka palveluksessa työskentelee yli 11 000 henkilöä. Yhtiö liikennöi yli 500 reittiä yli 150 kohteeseen Euroopassa, Pohjois-Afrikassa, Lähi-idässä, Aasiassa, Yhdysvalloissa, Kanadassa, Etelä-Amerikassa ja Karibialla. Norwegianin laivastossa on noin 160 lentokonetta. Yhtiön lentolaivasto on yksi maailman nuorimmista ja sen keski-ikä on 3,8 vuotta. Vuonna 2018 yli 37 miljoonaa matkustajaa lensi Norwegianilla.

The International Council on Clean Transportation (ICCT) on nimennyt Norwegianin lentoyhtiöksi, joka lentää polttoainetehokkaimmin Atlantin ylittävillä lennoilla.

Norwegian on valittu maailman parhaaksi kaukolentoja lentäväksi halpalentoyhtiöksi kolmena viime vuonna peräkkäin ja kuutena viime vuonna peräkkäin Euroopan parhaaksi halpalentoyhtiöksi arvostetussa SkyTrax World Airline Awards -äänestyksessä.

Seuraa Norwegiania: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn ja YouTube.

Yhteyshenkilö/-t

Charlotte Holmbergh Jacobsson

Lehdistön yhteyshenkilö Informationschef / Communications Manager +46 709 89 05 18