Norwegian aloittaa kesällä suorat lennot Helsingistä Santorinille

Norwegian aloittaa kesällä suorat lennot Helsingistä Santorinille

Norwegian jatkaa kasvuaan ja avaa uusia reittejä. Tulevana kesänä yhtiö aloittaa uuden suoran lennon Helsingistä kreikkalaiselle Santorinin saarelle.

– Olemme iloisia voidessamme ilmoittaa jälleen uudesta suorasta lentoyhteydestä Helsingistä suosittuun Etelä-Euroopan kohteeseen. Kreikan saaristossa olevalla kauniilla Santorinilla on paljon tarjottavaa matkailijoille. Saaren asukkaat ovat tunnettuja ystävällisyydestään, kertoo Norwegianin Ruotsin ja Suomen viestintäpäällikkö Charlotte Holmbergh Jacobsson.

Helsinki- Santorini (JTR)
Helsinki-Santorini -lento lennetään kerran viikossa sunnuntaisin alkaen 22. kesäkuuta 2014. Lippujen hinnat ovat alkaen 59 euroa/suunta.

Viime kuussa Norwegian ilmoitti uudesta Helsinki-Larnaka -reitistä, joka lennetään kerran viikossa perjantaisin alkaen 27. kesäkuuta 2014.

Lippuja voi ostaa osoitteessa www.norwegian.com

Lisätietoja:
Charlotte Holmbergh Jacobsson, Communications Manager, puhelin +46 709 89 05 18
Tarja Valde-Brown, puhelin +358 40 545 6163

Kategoriat

Norwegian Air Shuttle ASA, jota markkinoidaan tuotemerkillä "Norwegian", on Oslon pörssissä noteerattu halpalentoyhtiö. Norwegian on Skandinavian toiseksi suurin lentoyhtiö ja Euroopan kolmanneksi suurin halpalentoyhtiö. Yhtiö operoi 416 reittiä 126 kohteeseen Euroopassa, Pohjois-Afrikassa ja Lähi-idässä sekä kaukolentoja Yhdysvaltoihin ja Aasiaan. Yli 20 miljoonaa matkustajaa lentää vuosittain Norwegianilla. Norwegian työllistää noin 3 500 henkilöä, Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa, Virossa, Englannissa, Espanjassa ja Thaimaassa. Yhtiöllä on 275 sovittua toimitusta uusista lentokoneista. Norwegian on perustettu vuonna 1993 ja sen pääkonttori sijaitsee Fornebussa, Norjassa. Vuonna 2013 Norwegian palkittiin Euroopan parhaana halpalentoyhtiönä arvostetulla SkyTrax World Airline Awards -palkinnolla.  Norwegian tarjoaa enemmän jalkatilaa kuin monet kilpailijansa, lennonaikaisen nettiyhteyden ja sen lennot pysyvät erittäin hyvin aikataulussaan. Norwegianin laivastossa on 89 lentokonetta, jotka ovat keskimäärin vain noin 4,8 vuotta vanhoja.

Lisätietoja osoitteesta www.norwegian.com
Seuraa meitä YouTubessa
Seuraa meitä Facebookissa

Yhteyshenkilö/-t

Lehdistön yhteyshenkilö Director of Communications and Public Affairs Nordics +45 2657 0767

Norwegian perustettiin vuonna 1993, mutta halpalentoyhtiötoiminnan se aloitti Boeing 737 -koneilla vuonna 2002. Siitä lähtien tavoitteemme on ollut antaa asiakkaille mahdollisuus matkustaa viisaasti tarjoamalla heille valinnanvaraa ja kohtuuhintaisia lentoja.

Norwegian on äänestetty Skytraxissä Euroopan parhaaksi halpalentoyhtiöksi kuutena vuonna peräkkäin. Norwegian Reward -kanta-asiakasohjelma on valittu yhdysvaltalaisessa Freddie Awardsissa Euroopan/Afrikan parhaaksi lentoyhtiön kanta-asiakasohjelmaksi neljänä vuonna peräkkäin. Norwegianin tuotteet, palvelut ja innovaatiot ovat voittaneet yli 55 palkintoa vuodesta 2012 lähtien.

Vuonna 2019 Norwegian oli ensimmäinen lentoyhtiö, joka allekirjoitti YK:n ilmasto-ohjelman. Sen mukaan yhtiö on sitoutunut tulemaan ilmastoneutraaliksi vuoteen 2050 mennessä.

Norwegian tarjoaa kohtuuhintaisia lentomatkoja ja erinomaista laatua Pohjoismaissa sekä tärkeisiin Euroopan kohteisiin.

P.O Box 242