Norwegian Reward voitti parhaan kanta-asiakasohjelman palkinnon neljäntenä vuonna peräkkäin

Tiedote -

Norwegianin kanta-asiakasohjelma, Norwegian Reward, on voittanut arvostetussa Freddie Awardsissa Yhdysvalloissa Paras lentoyhtiön kanta-asiakasohjelma Euroopassa/Afrikassa -tunnustuksen neljäntenä vuonna peräkkäin. Norwegian voitti tänä vuonna neljä eri palkintoa ilmailualan Oscar-gaalaksi kutsutussa Freddie Awardsissa. Norwegian Reward voitti myös Paras kanta-asiakasohjelman luottokortti Euroopassa/Afrikassa-, Paras kampanja- ja Paras asiakaspalvelu -kategorioissa.

Freddie Awards on merkittävin tunnustus, jonka matkailualan kanta-asiakasohjelma voi saada. Tänä vuonna 3,6 miljoonaa jäsentä eri puolilla maailmaa äänestivät voittajista. Neljän voiton lisäksi Norwegian palkittiin toiseksi parhaana kahdessa muussa kategoriassa.

– On suuri kunnia tulla palkituksi Freddie Awardsissa ilmailualan parhaana kanta-asiakasohjelmana Euroopassa ja Afrikassa neljäntenä vuonna peräkkäin. Voitto kaikkiaan neljässä eri kategoriassa on osoitus siitä, että tarjoamme jatkuvasti jäsenillemme houkuttelevan kanta-asiakasohjelman, jossa on helppoa ja joustavaa ansaita pisteitä. Norwegian Rewardilla on lähes 11 miljoonaa jäsentä eri puolilla maailmaa ja teemme jatkuvasti kaikkemme, jotta Norwegian Reward olisi mahdollisimman hyödyllinen jäsenillemme, sanoo Norwegianin EVP Loyalty ja Norwegian Rewardin toimitusjohtaja Brede Huser.

Suomessa Norwegian Rewardilla on 653 000 jäsentä ja maailmanlaajuinen lähes 11 miljoonan jäsenen jäsenmäärä kasvaa jatkuvasti. Pelkästään vuonna 2019 Norwegian Reward sai noin 1,7 miljoonaa uutta jäsentä. Monet asiakkaat Pohjoismaissa ovat yhdistäneet Norwegian Reward -jäsenyyden Bank Norwegianin luottokorttiin.

– Olemme Bank Norwegianissa sekä ylpeitä että nöyriä siitä, että voitimme jälleen tämän arvostetun tunnustuksen. Kiitämme kaikkia asiakkaita, jotka äänestivät meitä. Tämä osoittaa, että Pohjoismaissa olevat 1,2 miljoonaa korttiasiakastamme arvostavat Norwegian-kortin edullisia ehtoja, CashPoint-pisteiden ansaitsemista ja alhaisia kuluja, sanoo Bank Norwegianin toimitusjohtaja Tine Wollebekk.

Viime vuonna Norwegian voitti Freddie Awardsissa Paras lentoyhtiön kanta-asiakasohjelma Euroopassa/Afrikassa- ja Paras kanta-asiakasohjelman luottokortti Euroopassa/Afrikassa -tunnustukset. Vuonna 2018 Norwegian voitti Freddie Awardsissa Paras lentoyhtiön kanta-asiakasohjelma Euroopassa/Afrikassa sekä Paras kampanja Euroopassa/Afrikassa. Vuonna 2017 Norwegian Reward palkittiin Freddie Awardsissa Paras lentoyhtiön kanta-asiakasohjelma Euroopassa/Afrikassa- ja Paras kanta-asiakasohjelman luottokortti Euroopassa/Afrikassa -palkinnot. Vuonna 2016 kanta-asiakasohjelma sai Paras tulokas -palkinnon Freddie Awardsissa.

Norwegian Reward
Norwegian Reward -kanta-asiakasohjelman jäsenet keräävät CashPoint-pisteitä, kun he matkustavat Norwegianilla tai käyttävät palveluja, joita yhtiön monet yhteistyökumppanit tarjoavat. Jokaisesta Norwegianin lentovarauksesta tai ostoksesta Norwegian Reward -ohjelman kumppanilta jäsenet ansaitsevat CashPoint-pisteitä, joita he voivat käyttää Norwegianin lentolippujen ostoon. Norwegian Reward on mahdollista yhdistää Bank Norwegianin ilmaiseen luottokorttiin ja pisteitä voi ansaita kaikista luottokortilla tehdyistä ostoksista. Norwegian Reward tarjoaa myös monia muita etuja, kuten alennuksia ja ylimääräisiä CashPoint-pisteitä autonvuokrauksesta, hotellivarauksista ja muista palveluista. Jäsenyys Norwegian Reward -kanta-asiakasohjelmassa on täysin ilmainen. Lisätietoja Norwegian Reward-ohjelmasta osoitteessa: fi.norwegianreward.com.

Lue lisää Freddie Awardsista täältä: freddieawards.com

Lisätietoja medialle:
Charlotte Holmbergh Jacobsson, viestintäpäällikkö, charlotte.holmbergh.jacobsson@norwegian.com
Tarja Valde-Brown, Norwegianin viestinnän edustaja Suomessa, tarja.valde-brown@norwegian.com

Kategoriat

Norwegian on yksi maailman suurimmista halpalentoyhtiöistä, jolla oli yli 36 miljoonaa matkustajaa vuonna 2019. Norwegian liikennöi tällä hetkellä yli 500 reittiä yli 150 kohteessa Euroopassa, Pohjois-Afrikassa, Lähi-idässä, Aasiassa, Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Etelä-Amerikassa. Norwegianilla on nykyaikainen ja polttoainetehokas lentolaivasto, jossa on noin 160 lentokonetta. The International Council on Clean Transportation (ICCT) on nimennyt Norwegianin jo toisen kerran polttoainetehokkaimmaksi ja ympäristöystävällisimmäksi lentoyhtiöksi Atlantin ylittävillä lennoilla.

Viitenä viime vuonna matkustajat ovat äänestäneet Norwegianin maailman parhaaksi halpalentoyhtiöksi kaukolennoilla arvostetussa SkyTrax World Airline Awardsissa. Tämän lisäksi SkyTrax on valinnut Norwegianin Euroopan parhaaksi halpalentoyhtiöksi jo kuutena vuonna peräkkäin.

Norwegianilla on noin 10 000 työntekijää.

Seuraa Norwegiania: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn ja YouTube.

Lehdistön yhteyshenkilö Director of Communications and Public Affairs Sweden & Finland +46709890518

Norwegian-konserni on Pohjoismaiden johtava ilmailualan yritys, jonka pääkonttori sijaitsee Fornebussa Oslon ulkopuolella. Yhtiöllä on yli 8 200 työntekijää ja se omistaa kaksi merkittävää lentoyhtiötä Pohjoismaissa, jotka ovat Norwegian Air Shuttle ja Widerøe’s Flyveselskap. Norwegian osti Widerøen vuonna 2024. Tavoitteena on helpottaa saumatonta lentomatkustamista molempien lentoyhtiöiden verkostoissa.

Norwegian Air Shuttle on suurin norjalainen lentoyhtiö, jolla on noin 4 700 työntekijää. Yhtiö tarjoaa laajan reittiverkoston Pohjoismaiden ja tärkeimpien eurooppalaisten kohteiden välillä. Vuonna 2023 Norwegian kuljetti yli 20 miljoonaa matkustajaa ja ylläpiti 87 Boeing 737-800- ja Boeing 737 MAX 8 -lentokoneen laivastoa.

Widerøe’s Flyveselskap on Norjan vanhin lentoyhtiö ja suurin alueellinen lentoyhtiö Pohjoismaissa. Widerøella on yli 3 500 työntekijää. Pääasiassa Norjan maaseudulla sijaitsevilla lyhyen kiitotien lentoasemilla toimiva Widerøe lentää useita valtion sopimusreittejä (julkisen palvelun velvoitteen reittejä) sen oman kaupallisen lentoverkoston lisäksi. Vuonna 2023 lentoyhtiöllä oli 3,3 miljoonaa matkustajaa ja 49 lentokoneen laivasto, jossa oli 45 Bombardier Dash 8 -konetta ja kolme Embraer E190-E2 -konetta. Widerøe Ground Handling tarjoaa maahuolintapalveluja 41 lentoasemalla Norjassa.

Norwegian-konsernin keskeinen painopistealue on kestävyys ja yhtiö on sitoutunut vähentämään merkittävästi toimintojensa hiilidioksidipäästöjä. Lukuisista aloitteista merkittävin on investointi fossiilivapaan lentopolttoaineen (SAF) tuotantoon ja käyttöön. Norwegian pyrkii olemaan kestävä valinta matkustajilleen. Yhtiö osallistuu aktiivisesti ilmailualan muutokseen.

P.O Box 242