Orklan järjestämässä SuomiAreena-paneelikeskustelussa pohditaan kuluttajavalintoja ja yritysten vastuuta

Orkla mukana SuomiAreenassa

Miten kuluttajavalinnat vaikuttavat planeettamme tulevaisuuteen – ja mikä on yritysten vastuu? Näitä kysymyksiä pohditaan Orklan järjestämässä SuomiAreenan paneelikeskustelussa maanantaina 12.7.2021. Keskustelemassa ovat William von der Pahlenin johdolla Päivi Bothas (Orkla Care Finland), Juha-Matti Katajajuuri (LUKE), Hanna Liappis (Opinio Juris) sekä Tommi Tervanen (Kotipizza Group). Keskustelua voi seurata suorana mtv-palvelussa.

Tutkimusten mukaan kuluttajien luotto poliitikkojen kykyyn ratkaista ilmastohaasteet on laskusuunnassa, ja ratkaisuja haetaan yhä enemmän yritysten vastuullisuustyöstä. Pitääkö yritysten tarjota kuluttajille yhä enemmän vastuullisia ja ilmastolle parempia vaihtoehtoja ja aktiivisesti ohjata kulutusta vastuullisempaan suuntaan? Vai tuleeko yritystoiminnan olla hienovaraisempaa ja antaa kuluttajan itse valita, miten vastuullinen haluaa olla?

Orkla on ensimmäistä kertaa mukana SuomiAreenassa kolmen Suomessa toimivan yrityksen – Orkla Suomi, Orkla Care Finland ja Kotipizza Group – voimin. Avauspäivänä järjestettävässä paneelikeskustelussa pohditaan sekä kuluttajatuotteita toimittavien yritysten että ravintola-alan merkitystä vastuullisempien vaihtoehtojen tarjoamisessa kuluttajille.

Aika: Maanantai 12.7.2021 klo 14.00–14.45
Paikka: SuomiAreena (katsottavissa suorana mtv-palvelussa)

Katso tallenne paneelikeskustelusta täältä

Keskustelemassa: