Orkla Care Finlandin syksyn uutuuksia

Orkla Care Finlandin syksyn uutuuksia

Orkla Care Finlandin syksyn uutuustuotteista löytyy muun muassa Joutsenmerkitty merinovillakerrasto sekä ravintolisä- ja ihonhoitotuotteita kauneuteen ja terveydestä huolehtimiseen tutuilta luottobrändeiltä.

Joutsenmerkitty Black Horse -merinovillakerrasto ulkoiluun ja urheiluun

Suomen suosituin miesten alusvaatemerkki tuo kauppoihin laadukkaan kerraston merinovillaisena. Tehokkaasti lämmittävä merinovilla siirtää kosteutta, kuivuu nopeasti ja säätelee kehon lämpötilaa. Kerrasto sopii erinomaisesti ulkoiluun ja urheiluun. Pitkien alushousujen leveä vyötärökuminauha pitää housut hyvin paikoillaan. Joutsenmerkin saanut Black Horse -kerrasto on valmistettu mulesing-vapaasta merinovillasta ja FSC-sertifioidusta Tencel™-kuidusta.

Black Horse ja Norlyn tuovat kauppoihin toivotut sukkamallistot

Black Horsen uusi sukkamallisto vastaa tärkeimpiin käyttötarkoituksiin ja ominaisuuksiin, joita suomalainen mies sukilta haluaa. Mallistosta löytyy sukkia niin arkeen, urheiluun, siistiin pukeutumiseen kuin lahjaksi. Kaikki sukat ovat mukavia, kestäviä ja pysyvät hyvin paikoillaan. Sukkien valmistusmateriaaleina on käytetty kierrätyspuuvillaa, kierrätettyä polyesteria ja mulesing-vapaata merinovillaa. Tutustu mallistoon Black Horsen sivuilla.

Norlyn on nyt naisten luottobrändi niin sukkahousuissa kuin sukissa! Ihanan pehmeät, tyylikkäät ja naiselliset sukat Tencel™ -kuidusta arkeen löytyvät kahdessa värissä: Winter White ja Light Rosa. Syyspäiviä lämmittämään sopivat puolestaan hyvin laadukkaat ja kauniit merinovillasukat väreissä Maroon ja Ochre. Lisäksi valikoimaan kuuluvat edelliseltä syksyltä tutut Norlyn-lahjasukat kauniilla palmikko-designilla väreissä Warm Beige, Black, Cream ja Grey Melange.

Sana-sol D-vitamiini-oliiviöljykapselit sisältävät laadukasta ekstraneitsytoliiviöljyä

Sana-sol D-vitamiinikapseli Oliiviöljy 50 μg ja 100 μg ovat vahvoja D-vitamiinivalmisteita, jotka sisältävät D3-vitamiinia ekstraneitsytoliiviöljyssä. D-vitamiini edistää luiden pysymistä normaaleina ja ylläpitää lihasten sekä immuunijärjestelmän normaalia toimintaa. Pienet kapselit on helppo niellä. Muiden Sana-sol -purkkien tapaan nämäkin uutuuspurkit on valmistettu osittain kierrätysmuovista.

Muita syksyn Sana-sol -uutuuksia ovat kasviperäistä D3-vitamiinia levästä sisältävä Sana-sol Vegaani D-vitamiini ja sitruunanmakuinen purutabletti Sana-sol Kalsium + D-vitamiini.

Uudet Family Fresh -suihkusaippuat kätevässä pienessä pakkauksessa

Koko perheen Family Fresh on ollut osa pohjoismaisten kuluttajien arkea jo yli viiden vuosikymmenen ajan. Uudet vegaaniset ja dermatologisesti testatut suihkusaippuat – Sparkling Citrus, Revitalizing Berries ja Moisturizing Macadamia – löytyvät kätevästä 200 ml pakkauksesta. Suihkusaippuoiden hoitava ja kosteuttava koostumus sekä herkulliset tuoksut tekevät suihkuhetkestä hemmottelevan elämyksen.

Hopeashampoo suosittuun Define-hiustenhoitosarjaan

Hiusalan ammattilaisten kehittämä Define-sarja kasvaa Define Pure Blonde Silver -shampoolla! Shampoo vähentää vaaleiden tai raidoitettujen hiusten keltaisuutta antaen hiuksille raikkaan ja puhtaan vaalean sävyn. Sisältää hiuksia hoitavia ainesosia ja sopii päivittäiseen käyttöön. Kaikki Define-tuotteet ovat vegaanisia, shampoo- ja hoitoainepullot valmistetaan 50 % kierrätysmuovista. Tuote on kehitetty yhteistyössä pohjoismaalaisten kampaajien kanssa ja valmistettu Ruotsissa.

L300 Vitamin C Protecting Day Cream SPF 25 – päivävoide ja aurinkosuoja yhdessä

L300 Vitamin C Protecting Day Cream SPF 25 -päivävoide antaa iholle kosteutusta ja luonnollista hehkua koko päiväksi. C-vitamiini suojaa vapailta radikaaleilta, vähentää ryppyjä ja juonteita sekä toimii aktiivisesti pigmentaatiota vastaan tasoittaen ihon sävyä. Suojakerroin SPF 25 suojaa UVA- ja UVB-säteiltä ja auttaa ehkäisemään auringon aiheuttamaa ihon ikääntymistä. Päivävoiteen kevyt koostumus imeytyy nopeasti ja sopii myös meikin alle. Apteekkilaatuinen koostumus on kehitetty pohjoismaisen ihon tarpeisiin, voide on dermatologisesti testattu ja hajusteeton.

Toimittajat voivat olla yhteydessä Orklan viestintään tuotenäytteistä ja -kuvista: viestinta@orkla.fi