Orkla Care Finland tuo kauppoihin Lumme-, L300-, Bliw- ja Jordan-brändien upeita uutuuksia.

Orkla Caren talven uutuuksissa upeita Lumme-, L300-, Bliw- ja Jordan-tuotteita

Orkla Care Finland tarjoilee alkuvuoteen upean kattauksen luottobrändien uutuustuotteita pyykinpesuun, suunhoitoon ja kasvojen sekä vartalon puhdistukseen.

Uusi Lumme-kartonkipakkaus on hiilineutraali ja käyttäjäystävällinen

Ympäristötietoisista kodinpuhdistustuotteista tunnettu Lumme tuo kauppoihin kartonkiset pesuainepakkaukset, jotka ovat CarbonNeutral®-sertifioituja ja helppokäyttöisiä. Hiilineutraali kartonkipakkaus säästää 90 % muovia tavanomaisiin pesuainepakkauksiin verrattuna. Tyhjä pakkaus lajitellaan kartonkikeräykseen juomapakkausten tavoin.

Myös Lumme-pesuaineiden koostumusta on uudistettu, ja pesuaine on nyt entistä riittoisampaa – yhteen koneelliseen pyykkiä tarvitaan vain 35 ml pesuainetta. Uudesta kartonkipakkauksesta riittää pesukertoja 21 koneelliseen pyykkiä, mikä on 1 pesukerta enemmän kuin kooltaan suuremmassa, nykyisessä Lumme-pussipakkauksessa.

Kaikille Lumme-sarjan nestemäisille pyykinpesuaineille on myönnetty Pohjoismainen ympäristömerkki eli Joutsenmerkki ja Vegan-merkki. Lue lisää uudesta Lumme-pakkauksesta täältä.

Bliwiltä kauppoihin tyylikäs premium-sarja

Nordic Formula and Blend by Bliw on Pohjoismaissa kehitetty ja valmistettu premium-sarja käsien ja vartalon puhdistukseen. Tuotteissa yhdistyvät aistikkaat tuoksut, hemmotteleva pesukokemus sekä tyylikäs, pohjoismaiseen kotiin sopiva design. Saippuat ja suihkugeelit on valmistettu 90-prosenttisesti luonnollisista raaka-aineista, ja pakkaukset ovat 100-prosenttisesti kierrätysmuovia. Tuotteilla on Vegan-sertifiointi.

Nordic Formula and Blend by Bliw -sarjan Bloom-saippuassa ja -suihkugeelissä on kielon ja hennon ruusun tuoksu ripauksella raikastavaa bergamotia. Clean-saippuassa ja -suihkugeelissä on vastapoimittujen mandariinien sekä aurinkoisen bergamotin tuoksu. Forest-saippuassa on taianomainen raikkaan metsän tuoksu.

Uniikki Jordan Ultralite -hammasharja ja Joutsenmerkittyjä Clinic by Jordan -tuotteita

Jordan Ultralite Sensitive on uusi, uniikki ja ultrakevyt hammasharja, jonka varsi on 100-prosenttisesti kierrätysmuovia. Painoa hammasharjalla on vain 8,7 grammaa, ja harjan valmistukseen on käytetty 50 % vähemmän muovia tavanomaiseen hammasharjaan verrattuna. Ultraohuet harjakset ja pieni harjaspää mahdollistavat paremman puhdistuksen myös hampaiden välistä sekä ikenistä. Saatavana Soft- ja Ultrasoft-mallit, 5 eri väriä.

Clinic by Jordan tuo ylpeänä markkinoille hammastahnan ja suuveden, joilla on arvostettu Pohjoismainen ympäristömerkki, Joutsenmerkki. Molemmat ienhoitotuotteet sisältävät allantoiinia sekä provitamiini B5:ä, jotka tunnetaan rauhoittavista ominaisuuksistaan.

Jordan Clinic Gum Protector -suuvesi on hellävarainen suuvesi päivittäiseen käyttöön ylläpitämään terveitä ikeniä*, ja tällä hetkellä markkinoiden ainoa Joutsenmerkitty suuvesi.

Gum Protector Gentle -fluorihammastahna on hellävarainen Joutsenmerkitty tahna päivittäiseen käyttöön ylläpitämään terveitä ikeniä**. Auttaa vähentämään ikenien ärsytystä ja ylläpitämään ienterveyttä. Joutsenmerkki myönnetään vain hammastahnoille, jotka eivät sisällä natriumlauryylisulfaattia (SLS).

Gum Protector -hammasharjassa on kartiomainen harjas ja joustava varsi, joka taipuu ja ilmoittaa napsahtaen liian voimakkaasta harjauksesta. Hammasharja on valmistettu 74-prosenttisesti kierrätysmuovista. Saatavilla Ultra soft -malli.

Clinic by Jordan -tuotteet ienongelmiin ovat saatavilla vain apteekeista.
*Kliininen testi, 30 henkilöä.
**Kliininen testi, 20 henkilöä.

Suositun L300-merkin prebioottisarja tasapainottaa ja kosteuttaa ihoa

Uusi L300-kasvojenpuhdistussarja koostuu kuivalle ja herkälle iholle suunnitellusta prebiootteja ja B5-vitamiinia sisältävistä tasapainottavista puhdistustuotteista. Kaikki L300-tuotteet ovat hajusteettomia ja dermatologisesti testattuja, eivätkä ne sisällä eläinperäisiä ainesosia.

L300 Cleansing Milk with Prebiotic on täyteläinen, prebiootteja sisältävä puhdistusmaito, joka tasapainottaa ihoa sekä poistaa meikin ja epäpuhtaudet hellävaraisesti. Hoitava rapsiöljy sekä provitamiini B5 kosteuttavat ihoa. Allantoiini rauhoittaa kuivaa ja herkkää ihoa. Ihon oma kosteutta ylläpitävä aine, maitohappo, auttaa ihoa säilyttämään sopivan kosteustasapainon.

L300 Balancing Toner with Prebiotic on mieto ja hellävarainen kasvovesi, joka sisältää ihoa tasapainottavia prebiootteja. Glyseriini ja provitamiini B5 hoitavat ihoa ja jättävät iholle miellyttävän tunteen. Kasvovesi sopii myös herkälle iholle, joka punoittaa helposti.

L300 Enzyme Peel with Prebiotic -kuorintavoide sisältää proteaasi-entsyymiä, joka poistaa tehokkaasti kuolleet ihosolut ihoa ärsyttämättä ja jättää ihon pehmeäksi, puhtaaksi ja heleämmäksi. Prebiootit ja provitamiini B5 tasapainottavat ja hoitavat ihoa, kun taas glyseriini antaa kosteutusta.

Orkla on Pohjoismaiden suurin päivittäistavarakaupan tuotemerkkien toimittaja. Edustamme Suomessa yli 70 tuotemerkkiä arjen ja juhlan jokaiseen hetkeen.