Mora Shower System

Mora Armaturilta uusi täydellinen suihkusarja - Mora Shower System

Mora Armaturin uusi suihkusarja on uusi osoitus siitä tinkimättömyydestä, joka on tunnusomaista kaikille Mora Armaturin tuotteille. Sarjaan sisältyy peräti yhdeksän erilaista mallia, joita kaikkia yhdistää ensiluokkainen muotoilu ja korkea laatu. Kaikissa suihkuissa on suuret yläsiivilät, jotka tekevät suihkuelämyksestä täydellisen, eikä niissä ole jätetty näkyviin yhtään saumaa tai liitäntää. Vaikutelma on tyylikäs ja ajaton.

Ruotsalainen Mora Armatur vaalii 80-vuotisen historiansa velvoittamana perinteitä, mutta vie samalla sekä muotoilun että laadun entistä pidemmälle. Laadun ja muotoilun lisäksi kylpyhuoneen on tarjottava myös vesielämyksiä, onhan vesi kaiken elämän perusta, perustarpeiden tyydyttäjä ja nautinnon lähde. Uusi sarja, Mora Shower System, tekee suihkuelämyksestä täydellisen.

– Vietämme paljon aikaa kylpyhuoneissamme ja silloin on tärkeää, että sen keskeinen nautinnon lähde, vesi, täyttää suurimmatkin odotukset. Uusi suihkusarjamme tarjoaa täydellistä nautintoa sekä silmille että tunteille. Mora Shower System vie vesielämyksen uudelle tasolle riippumatta siitä, tyydytkö pikaiseen suihkuun ennen töihin lähtöä vai haluatko rentoutua pidempään kylpyhuoneessa, Mora Armaturin tavaramerkkivastaava Ola Persson sanoo.

Mora Shower System

Mora Shower System -sarjasta löydät helposti oman suosikkisi kylpyhuoneeseen, sillä siihen sisältyy yhdeksän erilaista mallia. Suihkut erottaa toisistaan yläsuihkusiivilän ja käsisuihkun muotoilu, jonka asteikko ulottuu niukoista linjoista pehmeän aaltomaisiin muotoihin. Yhteistä sarjalle on käsityön äärimmäinen tarkkuus ja vaatimus ja se, että suihkujen on toimittava täydellisesti joka päivä. Suurikokoiset yläsuihkusiivilät tekevät suihkuhetkestä mahdollisimman mukavan. Kaikki saumat ja liitännät on integroitu ja sisäänrakennettu, mikä tekee muotokielestä puhtaan ja pelkistetyn.

Sarjan suihkut muodostavat täydellisen, termostaatin, käsisuihkun sekä yläsuihkusiivilän sisältävän kokonaisuuden, jonka kaikki osat valittu erittäin huolellisesti harmonisen ja kauniin vaikutelman luomiseksi. Tarvittaessa sarjasta voi koota myös oman yksilöllisen suihkuratkaisun.

Mora Inxx

Sarjan näyttävin suihku on Mora Inxx. Tämän kauttaaltaan metallista valmistetun suihkun muotokieli on kaunis ja suihkussa on erikoisen suuri yläsuihkusiivilä, joka tekee siitä erityisen nautinnollisen ja miellyttävän käyttää.

• Ympäristö, energia

Mora Armatur on yksi Pohjoismaiden johtavista saniteettikalusteita (vesihanoja keittiöön ja kylpyhuoneeseen) kehittävistä ja markkinoivista yrityksistä. Pääkonttorimme on Morassa. LVI-alalla meidät tunnetaan innovatiivisena yrityksenä, jonka tuotteet ovat tyylikkäitä, hyvin toimivia ja korkealaatuisia.
Kuulumme ruotsalaiseen OSTNOR-konserniin, joka valmistaa tuotteemme.Valmistus tapahtuu erittäin nykyaikaisissa ja tehokkaissa tehtaissa tinkimättä pitkästä laatuperinteestämme. Pidämme huolta laadustamme ketjun kaikissa vaiheissa - tuotekehityksestä, suunnittelusta ja valmistuksesta aina siihen, kun loppukäyttäjä saa tuotteemme.