Tyylikästä ympäristöälykkyyttä!

FM Mattsson esittelee muotoilultaan tyylipuhtaan ja helposti sijoitettavan 9000E II -pesuallashanan. Hanan erinomaisesta energiatehokkuudesta on osoituksena korkein luokka (A) Ruotsin uudessa energialuokituksessa.

9000E-sarjan E-kirjain on yhtä kuin EcoSafe®, joka kertoo ympäristötietoisuudesta, joka näkyy niin tehtaan ympäristökuormituksen vähentämisessä ja materiaalivalinnoissa kuin energiaa säästävissä toiminnoissa, jotka tekevät lopputuotteesta ympäristöystävällisen ja kierrätettävän. Hyvä esimerkki tästä on poresuuttimen eco-virtaama. Se tarkoittaa, että hana toimii aivan kuten tavallinen hana, mutta sen virtaamaa rajoitetaan sekoittamalla vesisuihkuun ilmaa, mikä tekee hanasta erittäin energiatehokkaan.

Kylmäkäynnistys on toinen säästötoiminto. Vivun ollessa keskiasennossa hanasta tulee vain kylmää vettä, ei kylmän ja lämpimän veden sekoitusta.

9000E - Pesuallasbidéhanan suositushinta on 176,00 euroa.

Lisätiedot: Markkinointikoordinaattori Angelik Mohell, Ostnor Finland Oy Puhelin: 020-7411 972, s-posti: angelik.mohell@ostnorfinland.fi

• fm mattsson
  • keittiöhana 9000e

Frost Matts Mattsson perusti FM Mattssonin jo vuonna 1865, minkä jälkeen se on ollut koko toimialan edelläkävijä. Yritys valmisti alussa kellon osia Mora-kelloon, täikampoja, kulkusia, solkia ja taikinapyöriä. Vuonna 1876 Frost Matts valaa ensimmäiset tynnyri- ja muuripatahanansa.

Nyt, yli 140 vuotta myöhemmin, FM Mattsson on yksi Pohjois-Euroopan suurimmista ja nykyaikaisimmista vesikalustetehtaista. Tehtaaltamme toimitetaan vuosittain satoja tuhansia hanoja keittiöihin ja kylpyhuoneisiin eri puolille maailmaa.