Tiedote -

Jättipotti jaettiin kahteen osaan Linda Lampeniuksen emännöimässä Pafin bingofinaalissa

Maailmanluokan artisti ja viulisti viihtyi bingoemäntänä Pafin bingofinaalissa Ahvenanmaalla.
- Finaalista tuli tuplasti iloinen tapahtuma, kun 10.000 euron jättipotti jaettiin, Linda Lampenius kertoi ojennettuaan Pafin 5.000 euron sekit mäntsäläläiselle Marja Järviselle ja littoislaiselle Vesa Maunulle.

Bingo! Bingo!
Kaksi kertaa.
Riemu puhkesi noin 300 finalistin joukossa ja Pafin bingofinaali saavutti huippukohtansa.
Illan ohjelmasta vastaava Tom Stenman ja bingoemäntä Linda Lampenius laskeutuivat värikkäältä lavalta ja jalkautuivat yleisön joukkoon etsimään niitä kahta, jotka olivat huutaneet "Bingo!", tarkastaakseen, löytyikö tämän vuoden finaalissa tosiaan kaksi jättipottivoittajaa, jotka olivat saaneet kuponkinsa täyteen samanaikaisesti.
Ja niinhän se oli.

Linda oli tyytyväinen ensi-iltaansa

Molemmat jättipottivoittajat, Marja Järvinen Mäntsälästä ja Vesa Maunu Littoisista, saatettiin lavalle, jossa he saivat vastaanottaa 5.000 euron sekkinsä Linda Lampeniukselta.
- Tämä on ollut tosi hauskaa. Tosin olisin mieluummin istunut yleisön joukossa ja pelannut. Ja oli mahtava tunne jakaa niin suuret rahapalkinnot. Oli erityisen kivaa, kun voittajia saatiin kaksi, jaettu ilohan on kaksinkertainen ilo, Linda Lampenius totesi ensi-illastaan Pafin bingoemäntänä.
- Voin hyvin kuvitella jatkavani Pafin bingoemäntänä, hän lisäsi.
Linda Lampenius esitti neljä numeroa ennen bingofinaalia ja koko yleisö tanssi ja taputti käsiään hänen viimeisen numeronsa - Säkkijärven polkan tahdissa.

Voittajat pyörällä päästään

Marja Järvinen on ollut Pafin bingoasiakkaana noin kaksi vuotta ja voitti finaalipaikkansa netistä.
- Uskomattoman anteliasta Pafilta tarjota meille matka, hotelli ja peliviihdettä ja vielä näin hienot palkinnot, hän totesi.
Marja tunnusti, että hän sai pienen sokin rastiessaan viimeisen ruudun:
- Mahtava juttu! En ollut uskoa sitä todeksi.
Myös Vesa Maunu oli pyörällä päästään ja onnellinen. Hän voitti finaalipaikkansa risteilyllä syysloman aikaan.
- Tämä voitto oli paras mahdollinen isänpäivänlahja, hän totesi nauraen.
Voittorahat hän aikoo sijoittaa matkaan yhdessä vaimonsa kanssa sekä meneillään oleviin talonsa korjaustöihin.

Toinen kerta

Tämänvuotinen Pafin bingofinaali oli toinen lajissaan.
- Bingonpelaajamme näyttivät viihtyvän ja monet kiittivät hauskasta illasta, jonka kohokohtia olivat luonnollisesti Lindan esiintymiset ja jättipottibingo, Pafin tapahtuma- ja sponsorivastaava Jaana Salminen tiivisti illan.
Hän uskoo, että Paf aikoo kehittää tätä bingotapahtumaa entisestään ensi vuonna.
- Mutta luonnollisesti on ensin sulateltava tämän vuoden finaali ja arvioitava sitä, hän lisäsi.

Upea bingohalli

Maarianhaminan Idrottsgården oli muutettu lauantai-illaksi Ahvenanmaan upeimmaksi bingohalliksi. Ennen bingofinaalia pelattiin kaksi maksullista bingopeliä. Ohjelmajohtaja ja laulaja Tom Stenman sekä illan nuori pianisti, Emmanuel Ferrari, viihdyttivät ja lämmittivät yleisöä ensimmäisen ja toisen bingon aikana.
Ensimmäisen bingon voitti Irene Nordgren Hallstavikistä ja sai voitostaan 289 euroa. Toisen bingon vei espoolainen Kurt Byman, joka voitti 306 euroa. Paf jakoi illan aikana voittoja yhteensä runsaan 13.500 euron arvosta.

Pafin bingofinaali

Lauantaina 8. marraskuuta Maarianhaminassa, Ahvenanmaalla.
5.000 euroa, jaettu jättipotti: Marja Järvinen, Mäntsälä ja Vesa Maunu, Littoinen
1.000 euroa: Matti Lehtonen, Turku
750 euroa: Paula Mattila, Turku