Paf jatkaa maalitykki Forlanin taustalla

Ahvenanmaalainen rahapeliyhtiö Paf onnittelee Copa American ratkaissutta Diego Forlania 3.000€ lahjoituksella Alejandara Forlan Foundationille.

Kuva: Diego Forlan maalaa Atletico Madridin paidassa

Diego Forlanin siskon nimeä kantava säätiö pyrkii nostamaan ihmisten tietoutta holtittoman ajamisen vaaroista. Alejandra Forlan halvaantui vuonna 1991 autokolarissa. Halvaantuneen siskon auttaminen on toiminut yhtenä  päämotivaattorina Diego Forlanin uralla.

Copa American, Etelä-Amerikan mestaruusturnauksen, kahdella finaalimaalillaan Uruguaylle ratkaissut ja vuoden 2010 jalkapallon MM-turnauksen parhaaksi pelaajaksi valittu Forlan on tuttu ahvenanmaalaiselle peliyhtiölle. Forlan oli alkukesästä Pafin vieraana tapaamassa paikallisia faneja ja koululaisia, tutustumassa Maarianhaminan IFK:n toimintaan sekä osallistumassa Pafin järjestämiin hyväntekeväisyyspeleihin.

Side Forlaniin kumpuaa Pafin ja Espanjan pääsarja La Ligan huippuseuran Atletico Madridin monivuotisesta  yhteistyöstä. Pafin ja Atletico Madridin välinen sopimus loppui tähän kauteen. Jatkosuunnitelmista ollaan vielä vaitonaisia.

-          La Liga on maailman tasokkaimpia jalkapalloliigoja ja Atletico Madrid yksi maailman parhaista jalkapallojoukkueista. Kartoitamme tällä hetkellä tulevaisuuden yhteistyömahdollisuuksia, kertoo Pafin Espanjan maajohtaja Albin Tiusanen.

Paf on tukenut Atletico Madridia vuodesta 2008 ja nähnyt jalkapalloseuran voittavan sekä  Eurooppa-liigan että Super Cupin.

• Taide, kulttuuri, viihde

• diego forlán
  • paf
  • atletico madrid
  • copa america

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.

Lehdistönumero

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistöpuhelin: +46 8 50 25 15 15