Pafin uusi Three Card Pokeria lanserattu, pelaa ja voita 10.000 euroa!

Ahvenanmaalainen peliyritys Paf on julkaissut uuden suositun Three Card Poker -kasinopöytäpelin. Pelissä on kaksi peliä - Pair Plus ja Ante ja Play - ja pelaaminen on helppoa ja hauskaa.

Helppoa ja hauskaa - kaksi peliä yhdessä!

Three Card Poker -pelin suosio perustuu sen helppouteen, sillä siinä pelataan jakajaa eikä muita pelaajia vastaan. Peliä pelataan 52 kortin pakalla ilman jokereita, ja pelin tarkoituksena on voittaa jakajan pokerikäsi. Pyri saamaan värisuora, jolla saat panoksestasi viisinkertaisen bonuksen.

10 000 syytä pelata

Lanseerauksen yhteydessä Club Paf järjestää kilpailun jossa voit voittaa 10 000 euroa. Ilmoittaudu kilpailuun Paf.comilla, etsi Club Paf-sivustoa.

Näin pelaat:

Peliä pelataan normaalilla 52 kortin pakalla. Three Card Poker on itse asiassa kaksi peliä yhdessä. "Play ja Ante" -pelissä pelaat jakajaa vastaan siitä, kumpi saa paremman käden. "Pair Plus" -pelissä puolestaan veikkaat, saatko jaossa parin tai vieläkin paremman käden.

Ante ja Play

Tätä peliä pelataan jakajaa vastaan. Valitse panostaso. Anna panos pöydän "Ante"-laatikkoon. Napsauta "Jaa kortit", jolloin sinä ja jakaja saatte molemmat kolme korttia, sinun korttisi ovat näkyvissä ja jakajan kortit piilokortteja. Voit valita, haluatko pelata korteillasi "Play"-peliä vai haluatko luovuttaa, jolloin menetät panoksen. Jos päätät luovuttaa, menetät "Ante"-panoksen ja peli päättyy siihen. Jos pelaat, aseta yhtä suuri panos "Play"-laatikkoon. Kun peli päättyy, "Uusi peli" -painike aktivoituu ja voit aloittaa uuden pelin. Jakaja tarvitsee vähintään rouvan tai suuremman, jotta hänen korttinsa olisivat pelikelpoiset.

Pair Plus
Pair Plus -pelissä pelaat vain omaa kättäsi. Sinun täytyy saada vähintään yksi pari tai sitä parempi käsi voidaksesi voittaa. Jos voitat saat aina vähintään panoksesi takaisin. Voitto maksetaan voittotaulukon mukaisesti. Voittaaksesi sinun täytyy saada vähintään pari. Jos pelaat sekä "Ante ja Play"- että "Pair Plus" -peliä ja luovutat "Ante ja Play" -pelissä, kansainvälisten sääntöjen mukaan menetät panoksesi myös "Pair Plus" -pelissä etkä voi voittaa.

Lisää infoa:

Krille Mattsson