Kisakatsomo vihreäksi

Kisakatsomo vihreäksi

Suomi hullaantuu nyt kirkkaan vihreästä. Vihreää juhlatunnelmaa on helppoa tuoda kotiin myös kasvien ja sisustustuotteiden muodossa.

Plantagenin valikoimasta löytyy monia eri vaihtoehtoja vihreällä sisustamiseen. Vihreä väri ja kasvit lisäävät viihtyisyyttä ja tuovat eloisuutta niin sisä- kuin ulkotiloihin. Hauskoilla kirkkaan vihreillä sisustustuotteilla voi piristää tunnelmaa ja toivottaa kesän tervetulleeksi koteihin.

Sisäkasvit

Ulkokasvit

Sisustustuotteet ja tarvikkeet

Kuvia löytyy tiedotteen liitteinä.

johanna.koroma@manifesto.fi

Plantagen Suomen maajohtaja

Plantagenista saat kaiken tarvitsemasi kasvavaan elämään. Meiltä löydät projekteihisi kasvit, kalusteet, tiedon ja inspiraation. Autamme sinua pääsemään lähemmäs luontoa ja sen positiivista voimaa. Palvelemme yli 120 myymälässä ympäri Suomen, Ruotsin ja Norjan sekä verkkokaupassa, joka on aina avoinna. Tervetuloa Pohjolan ihanimpaan kasvihuoneeseen!