Pieni opas yrityskulttuurista on johtajan ilmainen ensiapupakkaus

Kriisitilanteissa mitataan kulttuurin voima, organisaatioiden arvolupaukset ja ihmiskäsitys. Yrityskulttuurin määritelmiä on juuri niin monta kuin määrittelijöitä. Siinä piileekin yksi yrityskulttuurin suurimmista ongelmista. Miten johtaa asiaa, jota ei ymmärretä tai jonka syvimmästä merkityksestä ollaan eri mieltä?

Suomen ensimmäinen yrityskulttuuritoimisto Leidenschaft Oy julkaisee ilmaisen oppaan kaikille yrityskulttuurin kehittämisestä kiinnostuneille. Nopealukuinen, 28-sivuinen Pieni opas yrityskulttuurista antaa vastauksia siihen mikä yrityskulttuuri on ja mitä sillä tarkoitetaan.

"Yrityskulttuuri auttaa yritystä toteuttamaan liiketoiminnalliset tavoitteet - se määrittää organisaation menestyksen. Siksi modernin johtajan tulee ymmärtää mistä kulttuuri muodostuu ja miten sitä voi johtaa”, sanoo oppaan kirjoittaja, Leidenschaftin perustajaosakas ja paremman työelämän evankelista Panu Luukka.

Opas pohjautuu Luukan keväällä 2019 julkaistuun Yrityskulttuuri on kuningas –kirjaan. Lataa Pieni Opas Yrityskulttuurista täältä

• Työelämä

• työntekijäkokemus
  • työntekijäymmärrys
  • työelämä
  • johtaminen

Leidenschaft Oy on Suomen ensimmäinen yritys­kulttuuri­toimisto.

Suomi tarvitsee intohimoisemman työelämän. Intohimo synnyttää innovaatioita. Intohimo luo huikeita asiakaskokemuksia, vie organisaatioita ja ihmisiä eteenpäin. Se ei syty käskemällä, eikä intohimoa saada toivomalla, vaan se edellyttää tekoja. Intohimo on työntekijän lahja sellaiselle organisaatiolle, joka hänen mielestään ansaitsee sen.

Meidän intohimomme on muotoilla kulttuureita, joissa työstä ja intohimosta voidaan ja uskalletaan puhua samassa lauseessa. Me luomme kulttuuristasi kilpailuedun.

Panu Luukka

Yrityskulttuurimuotoilija, osakas Leidenschaft Oy 040-530 0889