BIOCIRCUIT The workout that fits you

BIOCIRCUIT™

Painon pudottaminen, lihasvoiman kasvattaminen tai terve ikääntyminen. Syitä on monia, mitkä vievät kuntosalille tai kuntokeskukseen. Kaikki ei yksinkertaisesti sovi kaikille. Paitsi nyt.

BIOCIRCUIT™ mahdollistaa yksilöllisen harjoittelun, jonka avulla voit saavuttaa tavoitteesi lyhyessä ajassa BIODRIVE™-huipputeknologian ansiosta. Opastettu ohjelma tarjoaa kiehtovan harjoituskokemuksen, joka ei vaadi laitesäätöjä tai odotusaikaa. BIOCIRCUIT™ kiertoharjoittelu sisältää kaiken, mitä tarvitset parhaaseen mahdolliseen lihasaktivointiin. Nopeaa ja tehokasta. Harjoitusohjelma on aina valmiina sinua varten.

BIOCIRCUIT™ TRAINING METHOD – UUSI KIERTOHARJOITTELUMENETELMÄ

Hyviä tuloksia ei voida saavuttaa ilman tarkkaa suunnittelua, joka pohjautuu tieteeseen, kokemukseen ja kovaan harjoitteluun. BIOCIRCUIT™ TRAINING METHOD on uusi kiertoharjoittelumenetelmä, jonka avulla käyttäjät ovat koko ajan tietoisia harjoittelustaan ja saavat parhaat harjoitustulokset. Liikkeet, kuorma, tahti ja palautusajat ovat kaikki valmiiksi integroituna ohjelmiin, jotka on suunniteltu räätälöidysti kaikentyyppisille liikkujille.

START MOVING – ALOITA LIIKKUMINEN

Lisää energiaa ja kohota mielialaa kasvattamalla lihasvoimaa ja parantamalla ryhtiä.

LOSE WEIGHT - PUDOTA PAINOA

Kiihdytä aineenvaihduntaa sekä hoikistu polttamalla enemmän kaloreita ja lisäämällä lihasvoimaa.

TONE YOUR BODY - KIINTEYTÄ VARTALOASI

Näytä hyvältä ja voi paremmin parantamalla lihastasapainoa ja ryhtiä, vahvistamalla tukilihaksia ja lisäämällä notkeutta.

STAY YOUNG - PYSY NUORENA

Paranna elämänlaatua turvallisen voimaharjoitteluohjelman avulla, josta hyötyy lihakset, luusto, energiataso ja mieliala.

BOOST PERFORMANCE - TEHOSTA SUORITUSKYKYÄ

Lisää urheilullista suorituskykyä, paranna lihasvoimaa ja herätä kilpailuvietti korkean intensiteetin harjoittelulla.

BIODRIVE™ on ainutlaatuinen patentoitu tekniikka, joka löytyy vain BIOSTRENGTH™ LINE -sarjan tuotteista.

Avain yksilölliseen, turvalliseen, helppoon ja tehokkaaseen harjoitteluun on BIODRIVE™, hienostunut ja älykäs tekniikka, joka takaa parhaan biomekaniikan ja tunteen.

Miksi ihmiset rakastavat BIOCIRCUIT™ -harjoittelua

- Vain yksi kirjautumistunnus: nopeaa ja helppoa

- Jatkuva harjoittelu on mahdollisimman tehokasta

- Harjoittelu on aina opastettua, ei mahdollisuutta virheisiin

- Laitteet, jotka mukautuvat erityisesti juuri sinun harjoitteluun

- Tehokas harjoittelu 30 minuutissa tai jopa lyhyemmässä ajassa

- Riippumatta tavoitteestasi, Biocircuit vie sinut sinne

Katso lisää www.qicraft.fi

Lisätietoja info@qicraft.fi

• kuntosali
  • kuntosaliharjoittelu
  • treenaus

Qicraft Finland Oy toimittaa hyvinvointia ja terveyden ylläpitämistä edistäviä tuotteita ja kokonaisratkaisuja kuntokeskuksille, terveydenhuollon ja virkistystoiminnan sektorille, julkiselle sektorille, yritysliikuntaan ja kuluttajille. Olemme Technogym tuotteiden virallinen maahantuoja Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Vantaan Aviapoliksessa. Tarjoamme ainoana ammattimaisen kuntoilu- ja kuntoutusalan laitetoimittajana Suomessa ISO 9001 laatusertifioidun huolto- ja ylläpitopalvelun. Sertifikaatin piiriin kuuluvat kuntosalilaitteiden asennus, korjaushuolto- ja ylläpitohuoltopalvelut.