Sipoonranta sai ensimmäiset asukkaansa

Quattrogroupiin kuuluva Quattrorakennus Oy on luovuttanut Sipoonrannan hankkeen ensimmäiset kohteet. Meren äärelle sijoittuvat Fokka ja Nautilus ovat laajuudeltaan yhteensä 3076 brm2. Työt kohteessa alkoivat 1.6.2010 ja valmistuivat aikataulun mukaisesti.

”Tunnelma on kuin Monacossa”

Sipoonranta Oy:n myyntijohtaja Antti Seppinen kertoo asukasmuuton sujuneen aurinkoisissa tunnelmissa: ”Palaute on ollut positiivista, asukkaat ovat kommentoinet että tunnelma on kuin Monacossa. Merelliset maisemat ja laadukas toteutus ovat vastanneet odotuksia. Työmiehet ovat saaneet kiitosta luovutuksen sujuvuudesta ja kohteliaasta käytöksestä.”

Luonnonkauniille paikalle Sipoon merenrantaan rakennetaan 250 asuntoa, vierasvenesatama sekä edellytykset monipuoliselle palvelutarjonnalle. Alueelle on suunnitteilla mm. ruokakauppa, ravintola, lääkärikeskus ja yksityinen päiväkoti. Alueen arvioidaan valmistuvan vuoteen 2014 mennessä.

Nautiluksen asunnot on myyty ja asukkaat vaikuttavat olevan erittäin tyytyväisiä uusiin koteihinsa. Rivitaloyhtiö Fokassa on vielä vapaana kolme asuntoa.

• Rakentaminen, kiinteistö

• sipoonranta
  • fokka
  • nautilus