Ramirent kurottaa yli 50 kappaleen konemäärällä Suomessa

Ramirent kurottaa yli 50 kappaleen konemäärällä Suomessa

Kurottaja on monipuolinen kone kaikenlaisille rakennustyömaille – sen avulla voit nostaa, purkaa ja kuljettaa. Ramirentin pyörivien koneiden kokonaismäärä on yli 50 kpl Suomessa.

Ympäripyörivät kurottajat vuokrataan työmaille yhdessä kuljettajan kanssa. Koneillamme on vakiokuljettajat, jotka pitävät hyvän huolen koneesta ja näin ollen asiakaskin saa parhaan mahdollisen palvelun. Kaluston täytyy vastata nykypäivän työmaiden vaatimuksia. Koko ajan uusiutuvalla kalustolla saadaan työmaille turvallista kalustoa, lisäksi kaikille koneille tehdään lähtö- ja palautustarkastukset työmaiden väleillä. Lisäksi valikoimassamme on myös suuri määrä erilaisia lisävarusteita kuten lasinnostimia, imukuppeja, henkilökoreja, vinssejä ym.

Kurottajan tilaaminen työmaalle on tehty helpoksi: Asiakas ottaa yhteyttä lähimmän toimipisteen ajojärjestelyyn, josta tarvittaessa käymme yhdessä suunnittelemassa ja sopimassa kurottajan työtehtävät ja toimitamme oikean nostokaluston työmaalle.

Ramirentin kurottajapalvelut ovat saatavilla seuraavissa kaupungeissa:

Pohjois-Suomi / Oulu 020 750 3084

Itä-Suomi / Kuopio 020 750 3743

Keski-Suomi / Jyväskylä 020 750 3742

Pirkanmaa / Tampere 020 750 3172

Pääkaupunkiseutu / Helsinki 020 750 3745

Tunnisteet

• konevuokraus
  • kurottaja

Ramirent Finland Oy on Ramirentin Suomessa toimiva tytäryhtiö. Olemme Suomen suurin ja kattavin rakennuskonevuokraamo, joka palvelee asiakkaitaan maanlaajuisesti yli 50 toimipisteen verkostollaan ja yli 550 luotettavasta rakennuskonepalvelun ammattilaisesta koostuvan henkilöstön voimin. Laajan toimipisteverkon ansiosta olemme lähellä asiakkaitamme ja voimme palvella asiakkaitamme kattavasti kaikkialla Suomessa. Rakennusala on suurin yksittäinen asiakasryhmämme, mutta asiakaskuntaamme lukeutuu myös asennusliikkeitä, teollisuuslaitoksia, telakoita, kunnan ja valtion viranomaisia sekä yksityisiä kotitalouksia. www.ramirent.fi

Lehdistön yhteyshenkilöt