Aktiiviset apteekit voittavat aina!

Uutinen   •   Heinä 03, 2018 10:48 EEST

Toimitamme Videoapteekki®-palvelun avaimet käteen -periaatteella. Saat käyttöösi myös markkinoinnin työkalupakin materiaaleineen. Asennus ja opastus kestää noin kaksi tunia, joka jälkeen käyttö voi alkaa.

Apteekkari,

aktiiviset apteekit voittavat aina!

Videoapteekki®-palvelu on apteekkareiden* kehittämä palvelu tukemaan nykyisiä, tutkitusti hyvin toimivia apteekkipalveluita. Se parantaa yksityisten apteekkien asemaa markkinoilla tehostamalla apteekkien palvelujen saatavuutta kuluttajille ja apteekille helpolla tavalla.

Videoapteekki® on helppo ottaa käyttöön ja se soveltuu kaikenkokoisille apteekeille pienillä ja suurilla paikkakunnilla: ei isoja investointeja, ohjelmistoprojekteja tai toimintojen uudelleenorganisointia. Meiltä saat koulutuksen, tuen ja markkinoinnin työkalut.

Asiakkaalle Videoapteekki® on matalan kynnyksen etäpalvelu, joka helpottaa ja nopeuttaa apteekkiasiointia.

Videoapteekki® Aivan kuin olisit APTEEKISSA™

Asiakas asentaa Remomedi-sovelluksen sovelluskaupasta ja ottaa yhteyttä apteekkiin videopuhelun avulla. Farmaseutti vastaanottaa videopuhelun ja hoitaa apteekkiasioinnin kasvokkain asiakkaan kanssa aivan kuin tämä olisi apteekissa - käyttäen nykyisiä ohjelmistoja.

Tutustu ja tilaa Videoapteekki®-palvelu apteekkiisi osoitteesta www.videoapteekki.fi.

Ystävällisin terveisin,

Kari Paukkeri, toimitusjohtaja

0400 897 014, kari.paukkeri@remomedi.com

*) Remomedi Oy on pääosin apteekkareiden omistama yritys, joka kehittää etäpalvelualustoja globaaliin lääkkeiden vähittäiskauppaan. Toimintamme perustuu Suomessa kehitettäviin teknologioihin, jotka voidaan joustavasti monistaa Suomea suuremmille markkinoille. Yhtiön toimitilat sijaitsevat Espoon Karamalmilla.