Ohita
Toimitamme Videoapteekki®-palvelun avaimet käteen -periaatteella.  Saat käyttöösi myös markkinoinnin työkalupakin materiaaleineen. Asennus ja opastus kestää noin kaksi tunia, joka jälkeen käyttö voi alkaa.
Toimitamme Videoapteekki®-palvelun avaimet käteen -periaatteella. Saat käyttöösi myös markkinoinnin työkalupakin materiaaleineen. Asennus ja opastus kestää noin kaksi tunia, joka jälkeen käyttö voi alkaa.

Aktiiviset apteekit voittavat aina!

Apteekkari,

aktiiviset apteekit voittavat aina!

Videoapteekki®-palvelu on apteekkareiden* kehittämä palvelu tukemaan nykyisiä, tutkitusti hyvin toimivia apteekkipalveluita. Se parantaa yksityisten apteekkien asemaa markkinoilla tehostamalla apteekkien palvelujen saatavuutta kuluttajille ja apteekille helpolla tavalla.

Videoapteekki® on helppo ottaa käyttöön ja se soveltuu kaikenkokoisille apteekeille pienillä ja suurilla paikkakunnilla: ei isoja investointeja, ohjelmistoprojekteja tai toimintojen uudelleenorganisointia. Meiltä saat koulutuksen, tuen ja markkinoinnin työkalut.

Asiakkaalle Videoapteekki® on matalan kynnyksen etäpalvelu, joka helpottaa ja nopeuttaa apteekkiasiointia.

Videoapteekki® Aivan kuin olisit APTEEKISSA™

Asiakas asentaa Remomedi-sovelluksen sovelluskaupasta ja ottaa yhteyttä apteekkiin videopuhelun avulla. Farmaseutti vastaanottaa videopuhelun ja hoitaa apteekkiasioinnin kasvokkain asiakkaan kanssa aivan kuin tämä olisi apteekissa - käyttäen nykyisiä ohjelmistoja.

Tutustu ja tilaa Videoapteekki®-palvelu apteekkiisi osoitteesta www.videoapteekki.fi.

Ystävällisin terveisin,

Kari Paukkeri, toimitusjohtaja

0400 897 014, kari.paukkeri@remomedi.com

*) Remomedi Oy on pääosin apteekkareiden omistama yritys, joka kehittää etäpalvelualustoja globaaliin lääkkeiden vähittäiskauppaan. Toimintamme perustuu Suomessa kehitettäviin teknologioihin, jotka voidaan joustavasti monistaa Suomea suuremmille markkinoille. Yhtiön toimitilat sijaitsevat Espoon Karamalmilla.

Tunnisteet

Yhteyshenkilö/-t