Puhelinasiointi ja vahva tunnistautuminen/LISÄYS EDELLISEEN POSTITUKSEEN!

Hyvä apteekkari,

LISÄYS EDELLISEEN POSTITUKSEEN:

Ohjelmistolisenssin tarjous 55€/kk + alv on voimassa 31.5.2022 asti, jonka jälkeen hinta on 150€/kk + alv.

Remomedin Videoapteekki-palvelussa asiakas on vahvasti tunnistautuneena, joten myös reseptiasiointi hoituu näppärästi.

Videoapteekki on edullinen investointi ja sen kautta apteekki saa uuden lisämyyntikanavan. Apteekissa Videoapteekin puhelut otetaan vastaan tietokoneelle asennetun ohjelman kautta ja asiakas soittaa video- tai äänipuhelun maksutonta Remomedi-sovellusta käyttäen.

Videoapteekkia varten apteekki tarvitsee: nettiyhteyden, Google Chrome-selaimen, vastamelukuulokkeet mikrofonilla ja web-kameran. Palvelussa on monipuoliset ominaisuudet mm. vahvasti tunnistautuminen, puolesta asiointi, soittopyyntö ja tallentuva tapahtumahistoria. Myös etämaksu ja jonotusnäyttö mahdollisuus.

Videoapteekkiin yhdistämällä Noutoapteekki-automaatin saat apteekille täydellisen etäpalvelupaketin.

Laajenna apteekkisi palveluita ja tarjoa asiakkaillesi nykyaikaiset apteekkipalvelut etänä, ilman jonottamista.

Nyt ohittamaton tarjous hintaan 1 500€ + alv (norm.1 950€)

+ saat ohjelmistolisenssin 55€/kk + alv 31.5.2022 asti, jonka jälkeen hinta on 150€/kk + alv.

Tilaa ennen kuin toimitusajat venyvät!

Kampanja voimassa 15.3.2022 asti.

REMOMEDI

myynti@remomedi.com