Ohita
ROCKWOOLin uusi digitaalinen universumi Behind the Facade tuo esiin normaalisti katseen ulottumattomiin jäävän ja havainnollistaa, kuinka ROCKWOOLin ratkaisut ovat tärkeässä roolissa suurissa, uusissa ikonisissa rakennuksissa Pohjoismaissa.

Tiedote -

Koe ainutlaatuinen näkymä julkisivun takaa ja tutustu tarkemmin yhteen rakennuksen tärkeimmistä rakennuspalikoista

Uusi digitaalinen elämys tuo esiin normaalisti katseen ulottumattomiin jäävän ja keskittyy yhteen rakentamisen tärkeistä rakennuspalikoista - eristykseen. Ensimmäistä kertaa kaikilla kiinnostuneilla on nyt mahdollisuus nähdä tarkalleen kuinka ROCKWOOL-eristys edistää alhaisen energiankulutuksen ja hyvän sisäilmaston saavuttamista – omaa luokkaansa olevassa 3D-universumissa.

Behind the Facade - Papirtårnet, Silkeborg, Tanska

Eristeen valinnalla on suuri merkitys sekä rakennuksen energiankulutuksen, paloturvallisuuden että sisäilmaston kannalta – itse asiassa ilman sitä rakennus olisi erittäin epämukava. Eristys on aina hyvin kätkettynä lattioihin, seiniin ja kattoihin, ja sitä saatetaan usein pitää itsestäänselvyytenä. ROCKWOOLin uusi digitaalinen 3D-universumi "Behind the Facade" pyrkii muuttamaan tämän, ja havainnollistamaan eristyksen tärkeää roolia, tuoden sen näkyviin kuorimalla ikonisten rakennusten julkisivu pois.

- Teemme näkymättömästä näkyvän - ja osoitamme kuinka olennainen osa rakentamista eristeen valinta on. Näin selkiytyvät kivivillaeristeen erityisominaisuudet ja niiden vaikutus rakennuksen laatuun ja kestävyyteen. Samalla rakennuksen kolmiulotteinen esittely tarjoaa helpon väylän uusien rakennusten ja remonttien suunnittelussa käytettyihin tuotetietoihin, kertoo uuden digitaalisen universumin takana olevan ROCKWOOL Nordicsin markkinointijohtaja Susanna Beranova.

Behind the Facade, suomennettuna Julkisivun takana, sukeltaa kolmeen ikoniseen Pohjoismaiseen rakennukseen: arkkitehtonisesti kauniiseen Paperitorniin (Papirtårnet) Tanskan Silkeborgissa, maailman korkeinpaan puurakennukseen Mjøstårnetiin Norjassa ja Ruotsissa sijaitsevaan Cederhuseniin, joka on yksi alueen suurimmista massiivipuurakennuksista. ROCKWOOL on toimittanut paloturvalliset kivivillaeristeet kaikkiin kolmeen rakennukseen ja yhdessä nämä kolme projektia nostavat esille laajan valikoiman ROCKWOOLin eristysratkaisuja myös tuleville rakennusprojekteille. Voit esimerkiksi tarkastella kuinka ROCKWOOLin kattoratkaisuja ja talotekniikan eristeitä käytetään Papirtårnetissa, kuinka paloturvallinen REDAir-ratkaisu turvaa julkisivun Cederhusenissa sekä kuinka useita erilaisia eristysratkaisujamme käytetään läpi vaikuttavan Mjøstårnetin läpi ilmanvaihtokanavien passiivisesta palosuojauksesta koko julkisivun eristämiseen yleiseristeellämme Flexibattsilla.

Behind the Facade - Mjøstårnet, Brumuddal, Norja

Syvennä tietämystäsi opastetulla eristyskierroksella

Digimainostoimisto Yellow Umweltin luoma uusi online-universumi on 3D-animoitu, joten voit selata rakennuksia omassa tahdissasi, tarkastella lisätietoja tai selata suoraan kokemukesn loppuun asti, josta löydät kaikki tekniset tiedot.

- Valmiissa rakennuksessa eristys jää pääosin piiloon katseen ulottumattomiin, mutta on tärkeää tietää tarkasti, miksi eristeen valinnalla on ratkaiseva merkitys sekä rakennuksen tulevan energiankulutuksen, paloturvallisuuden, sisäilmaston että ilmastojalanjäljen kannalta. Behind the Facade virtuaalikokemus havainnollistaa tätä, Susanna Beranova selventää.

Behind the Facade kerää ROCKWOOL-tuotteiden tärkeimmät tekniset tiedot yhteen paikkaan, jotta suunnittelijat ja urakoitsijat saavat nopeasti ja helposti käsiinsä tarvitsemansa tuote- ja tekniset tiedot.

Behind the Facade - Mjøstårnet, Brumuddal, Norja

Siirry julkisivun taakse

Lisätiedot ja kysymykset:

Liza Andersen, viestintäpäällikkö, ROCKWOOL Nordics

Sähköposti: liza.andersen@rockwool.com – Puh. +4541508841

Kategoriat

ROCKWOOL-konserni on maailman johtava kivivillaeristeiden valmistaja. Tarjoamme täyden valikoiman tehokkaita ja kestäviä eristystuotteita rakennusteollisuudelle.

Eristystuotteemme pohjautuvat innovatiiviseen kivivillateknologiaan ja tänä päivänä olemme maailman johtava kivivillaeristeiden valmistaja. ROCKWOOL-konserniin kuuluu lisäksi joukko sisaryhtiöitä, jotka tarjoavat erikoisratkaisuja puutarhanhoito-, meri- ja offshore-sektoreille.

ROCKWOOL-konserni on maailman johtava kivivillaeristeiden valmistaja.