ROCKWOOL 800 Multi – useille mitoille sopiva eristekouru

ROCKWOOL 800 Multi – useille mitoille sopiva eristekouru

Lanseeraamme nyt tuoteuutuuden, ROCKWOOL 800 Multi - eristekourun, joka helpottaa lämpimien ja kylmien käyttövesiputkien sekä lämmitysputkien eristämistä. Joustavan ytimen ansiosta sama eristekouru sopii useille eri putkimitoille.

"Tämä on pitkän kehitystyön tulos ja erinomainen lisä teknisten eristeiden valikoimaamme", kommentoi teknisten eristeiden myyntipäällikkö Pasi Kuvaja.

ROCKWOOL 800 Multi on eristekouru kaikille samoille käyttökohteille kuin ROCKWOOL 800 eristekouru - e eli sitä voidaan käyttää sekä kuumien ja kylmien käyttövesiputkien että lämmitysputkien eristämiseen.

Tuotteen uniikki eroavaisuus on se, että sama eristekouru sopii erikokoisille putkille patentoidun sisäytimen ansiosta. Tämä on mahdollista ainutlaatuisen putken kokoon mukautuvan sisäytimen ansiosta. ”Tuotteen joustavuus mahdollistaa tehokkaamman asennuksen ja paremman logistiikan tuotannosta jälleenmyyjien kautta aina asennukseen asti”, selventää Pasi Kuvaja.

ROCKWOOL 800 Multi on paloturvallinen ja luokiteltu EU-paloluokka A2L-S1, d0 mukaan. Tuotevalikoimasta löytyvät eristekourut putkimitoille 12 mm - 48 mm eristevahvuuksilla 20 mm - 60 mm. Tuote soveltuu käytettäväksi niin teräs- ja kupariputkissa kuin komposiittiputkissa.

ROCKWOOL 800 Multi, kuten kaikki ROCKWOOLin eristekourut, on pinnoitettu on pinnoitettu teippisulkijalla varustetulla vahvistetulla alumiinifoliolla, jossa on käyrien leikkausta helpottavat apuviivat ja teippisulkimessa kourun kokomerkintä.

"Tiedämme, että markkinat pohjoismaissa vaativat Multin kaltaista eristekouruvalikoimaa ja nyt voimme vastata tähän tarpeeseen", Pasi Kuvaja tiivistää.

Tuotefaktoja

• ROCKWOOL 800 Multi eristekourut ovat saatavilla putkimitoille 12 mm - 48 mm eristysvahvuuksilla 20 mm - 60 mm
  • Sopii kaikille putkimateriaaleille, teräs-, kupari- ja komposiittiputkille.
  • Palamaton, EU-paloluokka A2L -S1, d0

ROCKWOOL 800 Multi helpottaa jälleenmyyjien ja urakoitsijoiden toimintaa, sillä pienempi tuotevalikoima tarkoittaa vähemmän tuotenumeroita ja tehokkaampaa logistiikkaa.

Alueet

ROCKWOOL-konserni on maailman johtava kivivillaeristeiden valmistaja. Tarjoamme täyden valikoiman tehokkaita ja kestäviä eristystuotteita rakennusteollisuudelle.

Eristystuotteemme pohjautuvat innovatiiviseen kivivillateknologiaan ja tänä päivänä olemme maailman johtava kivivillaeristeiden valmistaja. ROCKWOOL-konserniin kuuluu lisäksi joukko sisaryhtiöitä, jotka tarjoavat erikoisratkaisuja puutarhanhoito-, meri- ja offshore-sektoreille.

ROCKWOOL-konserni on maailman johtava kivivillaeristeiden valmistaja.