Fiksu otsalamppu, jonka voit ladata juostessasi

Fiksu otsalamppu, jonka voit ladata juostessasi

BioLite Headlamp -otsalamppu on niin kevyt ja mukava, että saatat unohtaa sen olevan päässäsi! Voit myös ladata sen vaelluksen tai juoksulenkin aikana. Otsalamppu on mukava käyttää ja kätevä seuralainen seikkailuissa

Kevyt ja ladattava otsalamppu
Elektroniikka on integroitu materiaaliin keveyden saavuttamiseksi. Vain 69 gramman painoinen lamppu asettuu napakasti otsaa vasten ja myötäilee jokaista liikettä. Virtalähde on sijoitettu takaraivolle, jotta lampun painopiste ei asetu eteen. Yhdellä kädellä kallistettava malli helpottaa valon suuntaamista maahan.

Lamppu on mahdollista yhdistää varavirtalähteeseen ja lamppua voidaan ladata käytön aikana, mikä pidentää merkittävästi akun käyttöaikaa.

Valo ja akku
BioLite Headlamp -otsalampun enimmäisvaloteho on 330 luumenia ja siinä on 4 eri valotilaa. Valon kantama on Spot-tilassa 75 m ja Flood-tilassa 16 m. Akunkesto on High-tilassa 3,5 tuntia ja Low-tilassa jopa 40 tuntia. Otsalamppu ladataan micro USB -liitännän kautta BioLite Stove-, Solar Panel- tai Powerbank-varavirtalähteen avulla.

BioLite Headlamp -otsalampun ohjehinta on 65 EUR.
Haluatko lisätietoja? Käy osoitteessa roswi.fi saadaksesi lisätietoja tuotteesta tai ota yhteyttä meihin:

Michael Carlander, tuotepäällikkö
Puh. + 46 8 505 665 29
Sähköposti: michael.carlander@roswi.se

Cecilia Theisinger, lehdistövastaava
Puh. +46 8 505 665 27
Sähköposti: cecilia.theisinger@roswi.se

Laatutuotteita keittiöön, urheiluun, vapaa-aikaan ja ulkoilmaelämään

Roswi on laadukkaiden keittiö-, urheilu-, vapaa-aika- ja ulkotuotteiden tukkukauppias ja maahantuoja. Roswi on kerännyt saman katon alle joitakin maailman huippumerkeistä. Tuotteet ovat tyylikkäitä ja käyttötarkoitukseensa sopivia. Jokainen tuote on valittu ja testattu itse huolella.

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Roswi FI
Vendevägen 85B